Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Slevomat si reklamou v metru hraje s názvy stanic

Portál, jenž vyrostl na poukázkách na slevy, se teď prezentuje jako zprostředkovatel zážitků.

  • 08. 04. 2019 14:47

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Značka
Klient
Nasazení
01. 04. 2019
Mediamix
Copywriter

Portál Slevomat na podporu svého nového rezervačního systému pro lokální služby připravil kampaň pro pražské metro. Ta kombinuje nabídku na vybrané služby s místními názvy stanic. Hesly jako Do Háje se starým účesem nebo Na Můstek si ještě počkejte vybízí k přímému internetovému objednání služeb na konkrétní termín bez nutnosti využít voucher. Právě od voucherů Slevomat v průběhu let upustil a zaměřil se na rozvoj vlastních rezervačních systémů, které pokrývají služby lokální i ubytovací. Společně s online spoty se kampaň bude objevovat v průběhu celého roku. Kampaň vznikla inhouse.