V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Slevomat si reklamou v metru hraje s názvy stanic

Portál, jenž vyrostl na poukázkách na slevy, se teď prezentuje jako zprostředkovatel zážitků.

  • 08. 04. 2019 14:47

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Portál Slevomat na podporu svého nového rezervačního systému pro lokální služby připravil kampaň pro pražské metro. Ta kombinuje nabídku na vybrané služby s místními názvy stanic. Hesly jako Do Háje se starým účesem nebo Na Můstek si ještě počkejte vybízí k přímému internetovému objednání služeb na konkrétní termín bez nutnosti využít voucher. Právě od voucherů Slevomat v průběhu let upustil a zaměřil se na rozvoj vlastních rezervačních systémů, které pokrývají služby lokální i ubytovací. Společně s online spoty se kampaň bude objevovat v průběhu celého roku. Kampaň vznikla inhouse.

Značka
Klient
Nasazení
01. 04. 2019
Mediamix