V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Slevomat si reklamou v metru hraje s názvy stanic

Portál, jenž vyrostl na poukázkách na slevy, se teď prezentuje jako zprostředkovatel zážitků.

  • 08. 04. 2019 14:47

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Značka
Klient
Nasazení
01. 04. 2019
Mediamix
Copywriter

Portál Slevomat na podporu svého nového rezervačního systému pro lokální služby připravil kampaň pro pražské metro. Ta kombinuje nabídku na vybrané služby s místními názvy stanic. Hesly jako Do Háje se starým účesem nebo Na Můstek si ještě počkejte vybízí k přímému internetovému objednání služeb na konkrétní termín bez nutnosti využít voucher. Právě od voucherů Slevomat v průběhu let upustil a zaměřil se na rozvoj vlastních rezervačních systémů, které pokrývají služby lokální i ubytovací. Společně s online spoty se kampaň bude objevovat v průběhu celého roku. Kampaň vznikla inhouse.