Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Slevomat si reklamou v metru hraje s názvy stanic

Portál, jenž vyrostl na poukázkách na slevy, se teď prezentuje jako zprostředkovatel zážitků.

  • 08. 04. 2019 14:47

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Kampaň Slevomatu v pražském metru

Značka
Klient
Nasazení
01. 04. 2019
Mediamix
Copywriter

Portál Slevomat na podporu svého nového rezervačního systému pro lokální služby připravil kampaň pro pražské metro. Ta kombinuje nabídku na vybrané služby s místními názvy stanic. Hesly jako Do Háje se starým účesem nebo Na Můstek si ještě počkejte vybízí k přímému internetovému objednání služeb na konkrétní termín bez nutnosti využít voucher. Právě od voucherů Slevomat v průběhu let upustil a zaměřil se na rozvoj vlastních rezervačních systémů, které pokrývají služby lokální i ubytovací. Společně s online spoty se kampaň bude objevovat v průběhu celého roku. Kampaň vznikla inhouse.