Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Slovenská Kláštorná má spot od české WMC Grey, slyšet je v něm Lúčnica

Česká Kofola spouští komunikační kampaň k nejnovějšímu přírůstku ve svém portfoliu.

  • 08. 05. 2019 21:30

Voda pevná ako skala
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
04. 05. 2019 - 30. 06. 2019
Mediamix
Creative director
Art director
Copywriter
Account director
Account manager
Režie
Hudba

Tuzemská společnost Kofola v dubnu završila proces opětovného spuštění výroby tradiční minerální vody Kláštorná, kterou koupila loni v červnu. Na Slovensku proto nasadila nový televizní spot od kreativní agentury WMC Grey. Kláštorná patří mezi minerálky s vysokým obsahem vápníku. A protože vápník rovná se pevnost, tuto vlastnost komunikační tým spojil i se samotnou minerální vodou.

„Příběh komunikace je volně inspirován legendou o obléhání hradu Turiec v roce 1241. Uherskému panovníkovi Bélovi IV. se podařilo ubránit krvelačným Tatarům i díky síle a pevnosti z vody pramenící pod hradem,“ popisuje pozadí kampaně senior brand managerka Ivana Králiková. „Velký důraz v celé kampani klademe nejen na benefity vápníku v pitném režimu člověka, ale i na původ, ‚slovenskost‘, která je neoddělitelným atributem značky,“ dodává. Proto hudební motiv spotu dotváří umělecký folklorní soubor Lúčnica.

„Chtěli jsme diváky vtáhnout do příběhu značky a vytvořit unikátní atmosféru, ze které bude vápník a jeho síla cítit v téměř každém okamžiku. A díky příběhu ztvárněnému ve spotu Kláštorná Kalcia se dozvíte, jak se na hrad Turiec voda pevná jako skála dostala,“ přibližuje kreativní ředitel WMC Grey David Suda. Kampaň bude kromě televize viditelná i online a v místě prodeje.

Z natáčení kampaně značky Kláštorná

Z natáčení kampaně značky Kláštorná

Z natáčení kampaně značky Kláštorná

Z natáčení kampaně značky Kláštorná

Z natáčení kampaně značky Kláštorná

Z natáčení kampaně značky Kláštorná