Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Slovenský e-shop Dedoles rozjel v Česku svou první kampaň v televizi a rádiu

První televizní spot uvědomělého prodejce vytvořily agentury Work & Hugs a SorryWeCan.

  • 16. 10. 2019 00:00

Spojený s přírodou, inspirovaný tebou
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 10. 2019
Creative director
Brand manager Dedole
Sound design

Slovenský e-shop zaměřený na takzvanou udržitelnou módu Dedoles odstartoval svou první českou reklamní kampaň, která míří mimo internet. „Neprodáváme jen ponožky, legíny či mikiny, máme jasnou filozofii - chceme lidi učit respektu a zodpovědnosti k sobě samým, přírodě i budoucím generacím. Abychom pozitivním způsobem inspirovali masy, musíme růst a naše činnost musí být ještě více známá. I proto jsme se rozhodli pro reklamu v televizi, která má stále největší zásah a patří k nejdůvěryhodnějším médiím,“ vysvětluje Martina Rypáková, brand manažerka Dedoles.

Hlavním tématem reklamy od slovenských agentur Work & Hugs a SorryWeCan režírované Rolandem Wraníkem je svoboda rozhodnout se obléci si právě to, co člověka nejvíc vystihuje a vyjadřuje jeho náladu a individualitu. Video přechází mezi přírodním prostředím, kde lidé čerpají inspiraci, a urbanistickým, ve kterém se každodenně pohybují. Přírodní scenérie se natáčely například okolo nejkrásnějšího stromu Evropy 2014 v Hájnej Novej Vsi. Městské záběry pak vznikaly na střeše bratislavského domu Istropolis.

Kampaň odstartovala 1. října na stanicích skupiny Prima, v kinech, onlinu a na sociálních sítích 14. září. Od 1. do 16. října běží také na rádiích Kiss, Beat a Country. E-shop zároveň vyzval své fanoušky, aby natočili svůj vlastní spot Jak vidíš Dedoles ty. Ten nejlepší bude odvysílaný v rámci televizní kampaně. Dedoles tak chce zákazníky ještě víc zapojit do svých aktivit.

E-shop Dedoles, který v roce 2012 založil na Slovensku Jaro Chrapko, se zaměřuje na prodej udržitelné módy s původním designem. Mezi roky 2014 až 2016 se rozšířil do Česka, Rakouska, Německa, Rumunska, Maďarska, Polska a Itálie. Letos v lednu ohlásil 300.000. zákazníka. Kromě prodeje udržitelné módy se zaměřuje na snižování množství plastů nebo výsadbu stromů. V roce 2018 bylo díky podpoře zákazníků vysazeno 1.000 stromů a letos plánuje vysadit dalších 40.000 - jeden za každý nákup páru ponožek Zasaď strom, další díky příspěvkům Dedoles drobné, které zákazníci nechávají na vysazování stromů při svém nákupu.