Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Sluchátka Niceboy mění vizuální identitu, ohlásila se guerillou na sochách v Praze

Česká bezdrátová elektronika uvedla dlouhodobou kampaň vytvořenou vlastními kreativci.

  • 14. 10. 2020 00:00

Niceboy: It's Your Day

Niceboy: It's Your Day

Niceboy: It's Your Day

Niceboy: It's Your Day

Niceboy: It's Your Day

Niceboy: It's Your Day

Niceboy: It's Your Day

Niceboy: It's Your Day

Značka Niceboy mění své logo, obaly i komunikaci napříč médii. Spolu s tím, jak od roku 2016 neustále roste a rozšiřuje portfolio svých výrobků, rozhodla se posunout svou vizuální identitu blíž svým zákazníkům. „Naší nejsilnější cílovou skupinou jsou mladí lidé, jejichž svět je plný módy, barev, individuality. Právě takový je nový vizuální styl značky,“ říká marketingový ředitel značky Niceboy Jan Trnka. Novou identitu provází dlouhodobá kampaň, která bude k vidění v outdooru, printu a online. Koncept kampaně pochází z kreativního oddělení značky Niceboy.

Kampaň odstartovala guerillová akce: několika pražským sochám se objevila v noci na 2. října na hlavě bezdrátová sluchátka Niceboy. Značka na Instagramu vyzvala své fanoušky, ať si pro ně běží. „Naši fanoušci, pro které je Niceboy lovebrandem, jsou mladí, mají rádi adrenalin, nesnášejí nudu ani stereotyp. Proto by měla být reklama zamířená na ně akční, musí je vtáhnout do hry. Platforma sociální sítě spojená s akcí v reálném světě je pak dokonalým mixem pro dobrou zábavu,“ dodává Trnka.

Kampaňový spot je dynamický a vizuálně výrazný. Propojuje mladé lidi, tanec, jasné barvy a bezdrátovou elektroniku. 

Novým sloganem značky Niceboy je It’s Your Day. „Hledali jsme komunikační koncept a zároveň i claim kampaně, který bude jednoduchý, i v evropském kontextu srozumitelný a vyjádří to, co produkty Niceboy přinášejí: díky nim si uděláte den podle svého. A to bez limitů,“ doplňuje šéf marketingu Trnka.

Nové obaly Niceboy

Nové obaly Niceboy

První produkty uvedla česká značka Niceboy na evropský trh v roce 2016. Od té doby je přítomná v osmi dalších zemích Evropy. Mezi její produkty patří akční kamery, autokamery, různé typy sluchátek, přenosné reproduktory, fitness náramky či gamingové vybavení Oryx. Značka Niceboy je partnerem České fotbalové reprezentace pro roky 2020 a 2021.

Dosavadní logo Niceboy

Dosavadní logo Niceboy

It’s Your Day
Značka
Klient