Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Smutné holky pějí pro Vivantis o dárcích, co muži špatně vybrali

„Nechcem to, co potřebujem, chceme to, co chceme,“ tvrdí ženy v kampani od Brain One.

  • 04. 11. 2018 17:45

Píseň smutných holek
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix
Text písně
Hudba

E-shop Vivantis, který je součástí Mall Group, zamířil svou vánoční kampaň na ty, kteří vybírají dárky srdcem a pro radost, a má inspirovat. Přesvědčuje, že koupit ženě dárek je může být jednoduché. „Spousta žen najde pod stromečkem dárky, které úplně neočekávají. A zároveň se jejich partneři každý rok trápí s tím, co by jim dali, aby je potěšili. Pánům chceme ukázat, že trefit se ženě do vkusu je daleko jednodušší, než si myslí, a ať rozhodně nepočítají s tím, že jejich vyvolená se spokojí se sadou propisek a kapesním nožíkem,” uvedla Hana Hutlová, marketingová ředitelka Vivantisu.

Kampaň stojí na dvouminutovém videoklipu Píseň smutných holek, v němž se tři ženy vyzpívávají ze svého trápení z nechtěných vánočních dárků. Třicetivteřinová verze klipu je určená pro reklamní nasazení na YouTube, Instagramu, Facebooku a jeho zvuková stopa taky v rádiích. Instagramové formáty budou také na výšku pro mobily. První fáze kampaně běží od 22. října a hlavní fáze postavená na dvouminutovém klipu nastupuje 1. listopadu. Lidé si jej budou moci poslechnout i v rádiích a ve službách Spotify a Apple Music.

Koncept kampaně obstarala agentura Brain One, produkci obstaral Bumerang Film. Smutné holky ztvárnily Kateřina Sedláková, Katarína Mikulová a Adéla Blažková.

Protagonistky vánoční kampaně e-shopu Vivantis

Protagonistky vánoční kampaně e-shopu Vivantis

Protagonistky vánoční kampaně e-shopu Vivantis

Protagonistky vánoční kampaně e-shopu Vivantis

Protagonistky vánoční kampaně e-shopu Vivantis

Protagonistky vánoční kampaně e-shopu Vivantis

Protagonistky vánoční kampaně e-shopu Vivantis

Protagonistky vánoční kampaně e-shopu Vivantis