Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Snídani z Mekáče, když je ráno naruby, propagují jednoduché vizuály od DDB

  • 30. 01. 2020 14:30

McDonald's: Ráno naruby? (DDB Prague)

McDonald's: Ráno naruby? (DDB Prague)

McDonald's: Ráno naruby? (DDB Prague)

McDonald's: Ráno naruby? (DDB Prague)

Ráno naruby?
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
2PM
Značka
Nasazení
01. 01. 2020 - 30. 01. 2020
Mediamix
Creative director
Art director
Account director

Rána jsou těžká. Mezi zamáčknutím budíku a příchodem do práce se toho může hodně poplést nebo zkazit. A přesně o tom je kampaň McDonald’s od pražské DDB Ráno naruby. Pomocí jednoduché metafory a hry s prostorovou orientací ukazuje, že není nic, co by pořádná snídaně nespravila: „McMuffin nastartuje nebo aspoň spraví náladu, když ráno vykročíte levou nohou.“