V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Social Park Jirky Krále a jeho bratra Petra zabalil Vánoce od Zásilkovny do červené

Český přepravce poprvé v marketingu využívá outdoor a stejně jako v červenci influencery.

  • 12. 11. 2019 16:00

Zásilkovánoce
Kreativní agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 11. 2019 - 30. 11. 2019
Mediamix
Idea maker

Česká logistická společnost Zásilkovna spustila reklamní kampaň Zásilkovánoce. Cílem kampaně je podpořit využívání Zásilkovny jako dopravce při předvánočních nákupech a navýšit počet stažení a používání mobilní aplikace.

Každý, kdo nakoupí na libovolném e-shopu, zvolí pro doručení objednávky Zásilkovnu a při vyzvednutí zásilky použije její mobilní aplikaci, může vyhrát zpět hodnotu svého nákupu. Každý den vybírá Zásilkovna jednoho výherce a jejich jména zveřejňuje průběžně na webu, kde jsou i podrobně popsána pravidla vánoční soutěže a odkaz na stažení aplikace.

„Kampaň stavíme na pozitivních emocích. Nechceme, aby lidé něco vyplňovali nebo posílali SMS, jen jim říkáme, aby při výběru dopravce využili Zásilkovnu. A protože jsou Češi hravý národ, nemůže v kampani chybět soutěž. Podporou nakupování dárků už v listopadu pomůžeme také e-shopům a celému logistickému trhu, protože pomáháme rozložit nákup vánočních dárků do delšího časového období,“ říká Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packeta, majitele Zásilkovny. „Podobně jako v červencové kampani, zaměřené na zvýšení povědomí o značce, budeme i nyní využívat s influencery. Spolupráce s nimi se nám velmi osvědčila.“ 

Kampaň vymyslela a připravila agentura Social Park Jirky a Petra Králových. Ta vybrané dárky zabalila do firemní červené barvy, která má symbolizovat, že ho zákazníci dostali od Zásilkovny zdarma. Komunikace probíhá online, poprvé také v outdooru, konkrétně na citylightech v pražském metru, a do kampaně se zapojilo i šest větších influencerů pomocí Instagramu.

„Do kampaně jsme vybrali vizuálně zajímavé dárky jako sluchátka, žehličku, vrtačku, autíčko nebo knihu a ty jsme nabarvili do firemní červené barvy Zásilkovny. Červené produkty pošleme vybraným influencerům, kteří je budou využívat na sociálních sítích,“ přiblížil Petr Král ze Social Parku.

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)

Zásilkovna: Zásilkovánoce (Social Park)