Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Sonický kartáček pro děti Philips Sonicare dostal svou první lokální kampaň

Kreativně i produkčně kampaň zajistila agentura Bubble, s níž Philips dlouhodobě pracuje.

  • 05. 10. 2020 19:55

Philips Sonicare přichází s novou ryze českou kampaní na dětský sonický zubní kartáček Philips Sonicare for Kids. Internetová kampaň běží od 20. září do konce října na YouTube, v HbbTV, na displejových plochách a také na sociálních sítích, kde bude nasazena v různých obměnách až do konce roku. Jedná se o první kampaň na Philips Sonicare for Kids, která byla připravena čistě lokálně. „Všechny předchozí kampaně jsme přebírali z centrály, letos jsme se ale rozhodli jít vlastní cestou,“ popisuje Jana Klinková, marketingová manažerka značky Philips Sonicare. Kreativní i produkční část kampaně zajistila obsahová agentura Bubble, se kterou Philips dlouhodobě spolupracuje.

„Vycházeli jsme z toho, že čistění dětských zubů bývá pro rodiče často noční můrou. Sonicare for Kids jim to ale značně ulehčuje, čištění s ním je pro děti jednodušší, navíc je baví příšerka Sparkly z aplikace Sonicare for Kids. Vsadili jsme proto právě na děti, jejich spontánní reakce na kartáček a jejich popis, co se s ním dá všechno dělat. Rodičovský problém s čištěním dětských zubů tak řeší autenticky samotné děti,“ konstatuje Klinková.

Cílem kampaně je představit benefity kartáčku Philips Sonicare for Kids rodičům dětí ve věkové skupině 3 až 12 let, pro které je kartáček určen, takže děti – dívky i chlapci – měly být právě v tomto věkovém rozmezí. Šestiletá Beáta, desetiletý Nico a sedmiletá Kristýna, dcera influencerky Janiny, si nejprve vyzdobili své kartáčky jednou z osmi vyměnitelných samolepek, které jsou součástí balení kartáčku, absolvovali instruktáž od dentální hygienistky Jany Křepelkové a následně rozjeli vlastní show, ve které popisují své zážitky s kartáčkem: „Chtěli jsme zachytit spontánní reakce dětí, takže jsme jim nedali do ruky přesný scénář, ale nechali jsme je do jisté míry improvizovat.“

Philips Sonicare

Kartáček Philips Sonicare for Kids je spojen s postavičkou Sparkly v mobilní aplikaci

Philips Sonicare

Kartáček Philips Sonicare for Kids je spojen s postavičkou Sparkly v mobilní aplikaci

Dětští experti hodnotí Philips Sonicare for Kids
Kreativní agentura
Produkční agentura
Klient
Nasazení
20. 09. 2020 - 31. 12. 2020
Mediamix
Kamera, postprodukce
Account manager