Sponzor Národního divadla dal na kulturu po pětikoruně za komentář na síti

Spot Raiffeisenbank na Facebooku a LinkedIn vyzýval k podpoře profesí v odvětví kultury.

  • 24. 03. 2021 01:15

Nový spot od agentury DDB pro klienta Raiffeisenbank, generálního partnera Národního divadla, má ukázat, že kultura je mnohem víc než volnočasová aktivita a potřebuje podpořit.

Málokdo si uvědomuje, že i v kultuře pracuje nespočet lidí, které krize zasáhla. A nejde jen o známé tváře. Kulturu totiž pomáhají utvářet všichni zaměstnanci divadel, ať už jde o šatnářku, uklízečku, herce nebo osvětlovače. A ti všichni si zaslouží respekt a podporu. Proto jsme vytvořili online spot, ve kterém hlavní roli hrají právě tito zaměstnanci, kteří v prázdném zavřeném Národním divadle čekají na diváky. Spot jsme umístili na sociální sítě a každý, kdo v komentářích vyjádřil kultuře respekt, zároveň díky Raiffeisenbank podpořil Národní divadlo pětikorunou,“ popisují tvůrci kampaně.

Za necelý týden se podařilo na Facebooku a LinkedIn nasbírat 6.732 komentářů. Raiffeisenbank k výsledné částce nakonec přidala nulu a na podporu kultury tak putovalo 336.600 Kč.

Naše kultura si zaslouží respekt
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
23. 03. 2021
Mediamix
Creative director
Head of art
Account director