Česká spořitelna uvádí vánoční spoty ke svému mobilnímu bankovnictví George. V prvním jde o cukroví, v druhém o sledování Mrazíka v 5D a ke konci roku přijdou trable se stromečkem-hologramem. Na kampani bankovní dům tradičně spolupracoval s kreativní agenturou Young & Rubicam, respektive VMLY&R. Režie se ujal Marek Partyš. Spoty běží na televizních stanicích skupiny Nova a v síti kin CineStar a Cinema City. Doplní je out-of-home a online.
Na Facebooku České spořitelny pak probíhá soutěž o vosí hnízda zhotovená 3D tiskárnou pro 10 výherců. Od pátku 7. prosince může každý napsat, které cukroví je jeho nejoblíbenější, a zároveň si tipnout, co z tradičních dobrot bude oblíbené i za sto let. Od pondělí 10. do čtvrtka 14. prosince se do kampaně zapojuje několik influencerů, konkrétně moderátoři Zorka a Míra Hejdovi, Patrik Hezucký, Koko a Nikol Štíbrová, dále dámy Smooth Cooking, Bju Kitchen, Travel with Us. Všichni ochutnávají zmíněná „vytištěná“ vosí hnízda.
Video se Zorkou a Mírou Hejdovými
George Vánoce
- Značka: George
- Klient: Česká spořitelna
- Kreativní agentura: VMLY&R
- Mediamix: televize, kino, out-of-home, print, online
- Timing: listopad - prosinec 2018