Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Sportisimo staví svou novou kampaň na tom, že děti se už těší zpátky do školy

Řetězec připomíná rodičům, že v jeho síti seženou pro svoje školáky úplně všechno.

  • 10. 08. 2020 17:00

Přední tuzemský řetězec se sportovním vybavením spustil svou předškolní kampaň. Pracuje s myšlenkou, že už se děti letos nemohou dočkat začátku školního roku, že by se už nejradši oblékly do výstroje svých oblíbených sportů a vyrazily do školy. Videa vznikla inhouse a od pondělí 10. srpna je mohou diváci vidět na vybraných českých a slovenských televizních stanicích, ale i na YouTube. Tam se dostanou i k rumunským a maďarským zákazníkům. Komunikace se objevuje i přímo v prodejnách.

„V kampani chceme primárně rodičům ukázat, že ve Sportisimo síti seženou pro svoje školáky úplně všechno, od batohu a pohodlných bot na cesty do školy až po výbavu pro zájmové aktivity. Zároveň chceme samozřejmě motivovat k tomu, aby děti vedli k pohybu, a umožnili jim tak zažívat šťastné sportovní okamžiky s kamarády,“ říká Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisima. „Letos bylo čekání na školu obzvlášť dlouhé, a tak jsme právě na motivu školáckého nadšení postavili celou komunikaci,“ doplňuje.

Audiovizuální části kampaně propůjčili svůj hlas herec Oldřich Hajlich a herec a hudební producent Richard Salay. Spoty režíroval Tomáš Bláha, kreativně na nich pracovali Martin Rippl a Monika Hořínková, která působila i jako copywriter.

Zpátky do školy
Značka
Klient
Nasazení
10. 08. 2020 - 15. 09. 2020