Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Spot pro Ratar, nejvíc hořké pivo Radegastu, uvařil Boomerang za několik dní

Pivní značka Radegast uvádí výčepní speciál Ratar spotem, co se z televize přelije do onlinu.

  • 27. 04. 2020 11:45

Pivovar Radegast uvařil Ratar, nejvíc hořké pivo ve své historii, a položil základ pro novou kategorii piv. Radegast Ratar je výčepní speciál, jenž díky trojitému chmelení odrůdou Polaris dosahuje 50 jednotek hořkosti IBU, ale si zachovává pitelnost výčepních piv.

Agentura Boomerang Communication doručila kreativní ideu i exekuci pro televizní spot nového produktu v rekordně krátkém čase, protože dlouhodobě plánované natáčení znemožnily opatření proti šíření koronaviru. S produkcemi Armada Films a RUR pracovala kvůli karanténě téměř výhradně na dálku.

Problesky v mracích jsou sestřihy z předchozích televizních spotů Radegastu, zatímco modelace 3D prostředí se sochou boha Radegasta a jízdy do packshotu je nově vytvořena. Výsledek agentury odevzdaly v řádu dnů. Marketingový tým klienta vedl senior brand manager Radegastu Marek Grabovský. Televizní spot bude postupně doplněn o online kampaň, jež využije klíčové weby, YouTube a sociální sítě.
Mimořádně hořké osvěžení
Kreativní agentura
Produkční agentury
Značka
Nasazení
13. 04. 2020
Mediamix
Idea making a kreativní lead
Idea making a kreativní lead
Account manager