Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Spot s Čermákem v roušce točil Staropramen na chatě, tvůrci dělali zadarmo

Propagační video je prý v podstatě amatérské: „Vznikalo rychle, bez účasti velkého štábu.“

  • 06. 05. 2020 10:10

Nový spot značky Staropramen reaguje na současnou situaci ovlivněnou světovou pandemií koronaviru. Tvář značky Hynek Čermák nabádá, že by lidi měli držet spolu a těšit se na návrat k normálu – třeba do divadla nebo hospody. Krátký spot od agentury Yinachi byl nejdřív k vidění v digitálním prostředí, počátkem května se objevil i v televizi, na stanicích televizní skupiny Prima Group. „Spot vzniknul spontánně v reakci na současnou situaci. Pro toto období jsme měli připravenou jinou reklamu, ale přišlo nám vhodné komunikovat aktuální téma a konzumentům vzkázat, že jsme všichni na jedné lodi,“ uvádí David Šeberle, senior brand manager Staropramen. „Jedná se v podstatě o amatérské video. Vznikalo rychle, bez účasti velkého štábu na chatě jednoho kolegy.“

Všichni zúčastnění jakéhokoliv nároku na honorář. Spot má totiž za úkol upozornit nejen na to, že současná situace a omezení se dotýkají nás všech, a proto je potřeba brát to s nadhledem, ale zároveň i na projekt Zachraň hospodu. Iniciativa spuštěná pod záštitou Českého svazu pivovarů a sladoven si klade za cíl podpořit gastronomické podniky, které se ze dne na den ocitly v nelehké situaci. Lidé si mohou prostřednictvím tohoto projektu zakoupit voucher, který po obnovení provozu uplatní ve své oblíbené hospodě či restauraci. Peníze vybraná provozovna obdrží nyní, což může znamenat skutečnou záchranu.

Staropramen je jedním z aktivních partnerů projektu. Smíchovský pivovar podporuje své zákazníky i jinak. „Poskytujeme jim poradenství a servis v oblasti péče o výčepní technologie, pomáháme se zorientovat v možnostech podpory, kterou avizuje stát. Prošlé pivo zdarma vyměníme za čerstvé. Řada z nich provozuje alespoň výdejová okénka a těm jsme zdarma poskytli PET lahve na pivo a podobně. Prostě děláme vše pro to, aby nám zůstalo co nejvíce míst, kam si budeme moci, až to všechno skončí, skočit na jedno,uzavírá brand manager Šeberle.

Držíme spolu i ve zvláštní době
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Značka
Nasazení
01. 05. 2020
Mediamix