„Srovnáme úsměv každému. I upírům,“ slibuje Svět rovnátek spoty od Brain One

Poskytovatel rovnátek přišel po několika letech na trhu s první velkou brandovou kampaní.

  • 05. 10. 2020 18:00

Klíčový vizuál kampaně Světa rovnátek

Klíčový vizuál kampaně Světa rovnátek

Svět rovnátek, největší poskytovatel neviditelných rovnátek Invisalign na světě, přichází po několika letech na trhu s první velkou brandovou kampaní. Jejím ústředním motivem jsou patálie upíra žijícího v moderní době. Ten se sice potýká s mnohými komplikacemi, které mu jeho upíří původ přináší, zuby však už díky neviditelným rovnátkům řešit nemusí.

Za brandovou strategií a kreativním konceptem kampaně stojí agentura Brain One. „Konkurence komunikuje přes zářivé úsměvy a missky v lékařských pláštích,“ říká kreativní ředitel Brain One, Marek Linhart. „My jsme chtěli něco trochu výraznějšího. A jsme moc rádi, že se klient nezalekl a s nadšením se zapojoval do kreativního procesu.“

Produkci online spotů měli na starosti Boogie Films. Jejich režisérem je Jiří Horenský, fotografování se ujal Tomáš Vrána. Nákup mediálního prostoru zabezpečují Sherpas. Součástí mediálního mixu jsou i spoty v rádiích.

„Se značkou máme velké plány a nechceme se zastavit jen u online kampaně. Nové identitě postupně přizpůsobíme veškeré svoje reklamní materiály, ale třeba i interiéry našich klinik,“ uzavírá Alena Černá, marketingová manažerka Světa rovnátek.

Upíři
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Mediamix
Fotografie