Luděk Staněk. Foto: Mall.tv

Luděk Staněk. Foto: Mall.tv

Novým moderátorem podvečerního diskusního pořadu Pressklub na rádiu Frekvence 1 bude publicista Luděk Staněk. „Má poměrně vyhraněné názory a zároveň smysl pro humor. A to je skvělá kombinace. Čtu rád jeho rozhovory, je v nich zaujetí a vášeň. Líbí se mi i jeho expresivní projev na Mall.tv. Luděk nám zkrátka ideálně zapadá do nové, modernější podoby Press klubu,“ tvrdí ředitel Frekvence 1 Miroslav Škoda. Staněk bude moderovat jednou týdně, prvním jeho hostem bude ve čtvrtek 23. května bývalý vrcholný manažer Microsoftu Jan Mühlfeit. Pressklub naopak po 17 letech opouští Luboš Xaver Veselý, jde do Českého rozhlasu. Dalšími moderátory zůstávají Luboš Procházka a Ondřej Novotný.

Novou vizuální podobu Událostí Luďka Staňka vytvořil Lukáš Veverka. Foto: Mall.tv

Novou vizuální podobu Událostí Luďka Staňka vytvořil Lukáš Veverka. Foto: Mall.tv

Staněk zároveň zůstává protagonistou pořadu Události Luďka Staňka internetové televize Mall.tv. Ta spadá pod Mall Group, kterou mediální firmou Czech Media Invest, do něhož spadá mimo jiné Frekvence 1, pojí stejný spoluvlastník Daniel Křetínský. Události Luďka Staňka přešly od 13. května z týdenní na denní periodicitu. Vysílají se každý všední večer. Má to tak být zatím do konce června.

„Ke změně jsme se rozhodli jednak proto, abychom mohli rychleji reagovat na zprávy a měli všechny vtipy jako první, a za druhé proto, že to ještě nikdy nikdo nezkusil, respektive lidem, kteří to zkusili, se to nepovedlo. Chceme být pionýři a uspět tam, kde všichni ostatní předtím selhali,“ podotkl Staněk. Jeho Událostí proto rozšířily tvůrčí tým. Přibyli scenáristé Rostislav Oboňa alias Starý mrzout, Ondřej Formánek a Dominik Dabrowski.

Srovnávač potravin Foodgroot hrozí „plastickými lidmi“

Kampaň McCannu pro startup Petra Václavka varuje, že nejen pravda je těžko stravitelná.

  • 05. 04. 2019 13:40

Foodgroot: Truth is Hard to Digest (McCann Prague)

Foodgroot: Truth is Hard to Digest (McCann Prague)

Foodgroot: Truth is Hard to Digest (McCann Prague)

Foodgroot: Truth is Hard to Digest (McCann Prague)

Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
29. 03. 2019
Mediamix
Chief creative officer, copywriter
Group creative director, head of art direction, retoucher
Group creative director
Copywriter
Media direction
Account director
Account manager

Český srovnávač jídla Foodgroot, který se nedávno v podobě mobilní aplikace představil ve své beta verzi, spouští svou úvodní kampaň. Vytvořila ji agentura McCann Prague a využila v ní odstrašující vizuály, upozorňující na výše zmíněné špatné nutriční stravování dnešní společnosti. Název kampaně Truth is hard to digest (česky Pravda je jen těžko stravitelná) odkazuje na tvrzení Foodgrootu vycházející z výzkumů potravinářského průmyslu, že například průměrný člověk každoročně přijímá 70.000 částic mikroplastů nebo že sedm z deseti lidí umírá na chronické choroby, které obvykle souvisejí s vysokou konzumací průmyslově zpracovaných potravin. „Většina z nás konzumuje obrovské množství těchto potravin, aniž by tušila, jak málo to má co do činění s něčím přirozeným nebo zdravým,“ uvádí startup, za nímž stojí marketér Petr Václavek. Hlavní funkcionalitou Foodgrootu je hodnotit jídla procenty podobně, jako to ČSFD.cz dělá s filmy, a přispět tak k lepší informovanosti spotřebitelů, respektive jejich zdravějšímu stravování.

„Všichni vídáme obrázky ptáků nebo velryb s žaludky naplněnými plastovým odpadem. Nabízí se, že lidé jsou dalším druhem, který bude ovlivněn všudypřítomným problémem plastů a potravinových náhražek. Kampaň dramaticky ztvárňuje možný důsledek toho, pokud nebudou lidé správně informováni v oblasti zdravého stravování a výživy. Foodgroot touto kampaní vysílá varovný vzkaz dnešní společnosti, která bere své jídlo jako samozřejmost,“ uvádí agentura.