Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Stará moudra se šíří dál a virus HIV taky, apeluje neziskovka Loono na prevenci

Pro novou digitální kampaň použila kreativní agentura Isobar i speciální „falický“ font.

  • 27. 07. 2020 22:30
Tým neziskovky Loono

Tým neziskovky Loono

Nezisková společnost Loono, která se zabývá i prevencí pohlavních chorob, se spojila s kreativní agenturou Isobar, členem skupiny Dentsu Aegis Network, a společně odstartovaly komunikační kampaň plnou provokativních mouder. Její zadáním bylo ve zkratce „chraňte se před nákazou virem HIV, používejte správně kondom a choďte pravidelně na testy“.

„Stokrát zpracovávané téma, ve spojení s načasováním kampaně v době probíhající pandemie jiného viru, s sebou přineslo určité limity a citlivost na téma. Od začátku jsme věděli, že nechceme virem HIV jen strašit, ale chceme vést komunikaci v pozitivním duchu. Odlehčenost a určitá dávka provokace se propisuje napříč všemi aktivitami, které děláme,“ říká ředitelka společnosti Loono Blanka Sigmundová. „Nakonec zvítězil v přístupu optimismus a nadhled. Využili jsme několik známých lidových moudrostí, které jsme nakazili tématem prevence nákazy HIV,“ vypichuje sílu vybraného konceptu kreativní ředitel Isobaru Michal Kotulek. „Přitažlivosti celé minimalistické série vtipných rčení pomáhá i hravý falický font.“

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Kampaň plná provokativních mouder startuje 28. července. K vidění bude v onlinu, na sociálních sítích a dále pak během eventových aktivit Loono. Vizuály zastřešuje hashtag #doledobry, který společnost dlouhodobě využívá pro komunikaci prevence proti HIV a AIDS. Slogany ozdobí i speciální merchandise určený pro e-shop společnosti Loono. Během léta nabídne limitované série triček, odznaků a samolepek. Vizuály bude chtít Loono využít i při spolupráci s partnerským výrobcem kondomů.

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Loono: Dole dobrý (Isobar)

Dole dobrý
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
28. 07. 2020
Mediamix
Executive creative director
Creative director / graphic designer
Idea maker / copywriter
Idea maker / copywriter
Ilustrátor
Head of art / graphic designer
Graphic designer
Graphic designer
Account director