Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Staropramen využil spot, který vznikl ještě před zavřením hospod kvůli koronaviru

„Není to nádhera, umět si počkat na to svoje?“ recituje tvář Staropramenu Hynek Čermák.

  • 25. 05. 2020 16:55

Pivní značka Staropramen uvádí nový reklamní spot od agentury Yinachi. Vznikl ještě před začátkem koronavirové krize. „V hlavní roli se i tentokrát objevuje Hynek Čermák, tvář značky v posledních letech, jehož otázka v prvních vteřinách ‚není to nádhera, umět si počkat na to svoje?‘ činí spot silně aktuálním, a to vzhledem ke znovuotevření hospod a restaurací po víc než dvou měsících,“ připomíná klient.

Namísto oslavování produktových benefitů jde značka v novém spotu víc po ideové a životní lince. „Přestože spot vznikal ještě před koronavirovou dobou, v nových souvislostech se dostává do nečekaně jiného světla. Jindy tak banální a běžná chvíle, kdy s chutí čekáme na čerstvě natočené pivo, má v těchto dnech nádech něčeho téměř výjimečného,“ uvádí k novému spotu senior brand manager Staropramenu David Šeberle. Spot běží od 25. května do konce srpna na televizních stanicích Prima Group a bude doplněn silnou digitální kampaní v několika různých formátech i prémiovými venkovními plochami.

„Prostřednictvím svého úsporného, a přitom tak dobře čitelného výrazového rejstříku nás Hynek Čermák ve spotu provází souborem téměř až mikro senzorických vjemů, jimiž je prostoupen v okamžiku, kdy čeká na to svoje s láskou ošetřené i natočené, takové, co umí pohladit a zasyčí, zkrátka na pivo, které je přesně tak akorát!“ popisuje Ondřej Roček z agentury Yinachi, jenž měl spot na starost po ideové a kreativní stránce spolu s Danem Kneprem a Markem Šplíchalem, obdobně jako u série spotů ke 150. výročí pivovaru nebo „koronavirového“ spotu, který běžel na televizních obrazovkách v minulých týdnech.

„Pověstná vybalancovanost piva Staropramen, zakódovaná již v původní receptuře, je hlavním benefitem, který spot komunikuje. Namísto, aby přesvědčoval o konkrétních vlastnostech produktu, pohrává si s emocí, která je s ním spojena. Spot navíc odhaluje silný sociální kontext společné vášně a lásky k pivu,“ komentuje na závěr David Šeberle nový reklamní spot, jehož režie se pod křídly agentury Bistro Films chopil Marek Partyš. Spot vznikal ve vizuálně vděčné karlínské hospodě U Tunelu. Nově je tam na čepu Staropramen Extra Chmelená dvanáctka.

Není to nádhera?
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
25. 05. 2020 - 31. 08. 2020
Creative director
Account director
Tvář značky