Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Staropramen využil spot, který vznikl ještě před zavřením hospod kvůli koronaviru

„Není to nádhera, umět si počkat na to svoje?“ recituje tvář Staropramenu Hynek Čermák.

  • 25. 05. 2020 16:55

Pivní značka Staropramen uvádí nový reklamní spot od agentury Yinachi. Vznikl ještě před začátkem koronavirové krize. „V hlavní roli se i tentokrát objevuje Hynek Čermák, tvář značky v posledních letech, jehož otázka v prvních vteřinách ‚není to nádhera, umět si počkat na to svoje?‘ činí spot silně aktuálním, a to vzhledem ke znovuotevření hospod a restaurací po víc než dvou měsících,“ připomíná klient.

Namísto oslavování produktových benefitů jde značka v novém spotu víc po ideové a životní lince. „Přestože spot vznikal ještě před koronavirovou dobou, v nových souvislostech se dostává do nečekaně jiného světla. Jindy tak banální a běžná chvíle, kdy s chutí čekáme na čerstvě natočené pivo, má v těchto dnech nádech něčeho téměř výjimečného,“ uvádí k novému spotu senior brand manager Staropramenu David Šeberle. Spot běží od 25. května do konce srpna na televizních stanicích Prima Group a bude doplněn silnou digitální kampaní v několika různých formátech i prémiovými venkovními plochami.

„Prostřednictvím svého úsporného, a přitom tak dobře čitelného výrazového rejstříku nás Hynek Čermák ve spotu provází souborem téměř až mikro senzorických vjemů, jimiž je prostoupen v okamžiku, kdy čeká na to svoje s láskou ošetřené i natočené, takové, co umí pohladit a zasyčí, zkrátka na pivo, které je přesně tak akorát!“ popisuje Ondřej Roček z agentury Yinachi, jenž měl spot na starost po ideové a kreativní stránce spolu s Danem Kneprem a Markem Šplíchalem, obdobně jako u série spotů ke 150. výročí pivovaru nebo „koronavirového“ spotu, který běžel na televizních obrazovkách v minulých týdnech.

„Pověstná vybalancovanost piva Staropramen, zakódovaná již v původní receptuře, je hlavním benefitem, který spot komunikuje. Namísto, aby přesvědčoval o konkrétních vlastnostech produktu, pohrává si s emocí, která je s ním spojena. Spot navíc odhaluje silný sociální kontext společné vášně a lásky k pivu,“ komentuje na závěr David Šeberle nový reklamní spot, jehož režie se pod křídly agentury Bistro Films chopil Marek Partyš. Spot vznikal ve vizuálně vděčné karlínské hospodě U Tunelu. Nově je tam na čepu Staropramen Extra Chmelená dvanáctka.

Není to nádhera?
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
25. 05. 2020 - 31. 08. 2020
Creative director
Account director
Tvář značky