Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Stavebniny Pro-doma jdou s Renčem proti radám rodičů

Šestice spotů od režiséra Filipa Renče má poradit, jak moderně a profesionálně na stavbu.

  • 28. 03. 2019 00:00

Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
19. 02. 2019 - 19. 04. 2019
Obor
Režisér

Prodejce stavebnin Pro-doma odstartoval novou marketingovou kampaň, kterou se snaží v sektoru stavebnictví odlišit. „Hlavní roli hrají poněkud popletený stařík a stařenka. Oba se snaží poradit svému synovi nejrůznější věci, které jsou dle nich nejlepší na stavbu nového domu. Někdy jsou to staré hadry, jindy harampádí do základu nebo rákos na střechu. Společnost Pro-doma uvádí vše na pravou míru a jako zkušený partner radí, jaké materiály je nejlepší používat na moderní stavbu,“ popisuje Jan Minář, marketingový ředitel Pro-doma.

Cílem kampaně je profilovat značku Pro-doma jako jasně rozpoznatelnou a odlišitelnou od konkurence s atributy modernosti a profesionality a dál také podpořit prodej v době před hlavní sezonou. Kampaň zahrnuje spoty televizní (Česká televize, Nova) a rozhlasové (Impuls, Frekvence 1), online včetně sociálních sítí Facebook a YouTube a materiály v místě prodeje. Režie šestice videospotů se ujal filmový režisér Filip Renč.