Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Stella Artois má nejvýraznější kampaň posledních let, uvede k Vánocům novou lahev

Předvánoční kampaň belgického piva potrvá až do Vánoc, v Česku ji adaptují Socialsharks.

  • 04. 10. 2020 14:35

Prémiová značka belgického piva Stella Artois přichází v průběhu podzimu s nejvýraznější kampaní posledních let. V závěru roku navíc na český trh uvede pivo v nové lahvi. Cílem těchto aktivit je podpora prodeje před blížícím se obdobím Vánoc a připomenutí svátečního příběhu značky, spojeným se specifickým servírovacím rituálem.

Držitel titulu Nejlepší mezinárodní ležák v soutěži World Beer Awards 2019 využívá v Česku v kampani The Life Artois různé outdoorové formáty, tištěná média i online včetně sociálních sítí. „Letošní kampaň je identická pro všechny země světa, kde je Stella Artois konzumentům dostupná. Jako už tradičně navazuje na výjimečnost svých kampaní, které jsou pro značku typické již několik dekád. Opět vybočuje z tradičního pojetí komunikace v pivovarském segmentu a dokazuje, že se nebojí nových výzev a trendů,“ prohlásila manažerka značky Denisa Findejsová s tím, že v následujících letech na kampaň opírající se o ilustrované vizuály značka naváže. V Česku je v kampani využita globální kreativa od agentury Mother), pro formáty v Česku je přizpůsobuje agentura Socialsharks.

Stella Artois: The Life Artois

Stella Artois: The Life Artois

Stella Artois: The Life Artois

Stella Artois: The Life Artois

„Komunikační kampaň předchází uvedení nové lahve o objemu 0,33 l pro kanály off-trade i on-trade, které proběhne v závěru roku. V té době už bude probíhat druhá vlna komunikace zaměřená na období Vánoc, s nímž je příběh belgické pivní hvězdy nerozlučně spjat,“ přibližuje Findejsová s odkazem na latinský výraz stella pro hvězdu.

Nová lahev Stella Artois

Nová lahev Stella Artois

The Life Artois
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Značka
Nasazení
01. 10. 2020 - 31. 12. 2020