Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Štíbrová ve vánoční kampani Zootu hraje Marfušu, Kevina i postavy z Pelíšků

V reklamě online prodejce oblečení vystupuje s Nikol Štíbrovou její partner Petr Leitgeb.

  • 02. 11. 2020 12:25

Tváří vánoční kampaně českého online prodejce módy Zoot je influencerka Nikol Štíbrová. Vůbec poprvé se v reklamě objevuje i její partner Petr Leitgeb. Společně se převtělují do postav z populárních vánočních filmů. Štíbrová například ztvárňuje Marfušu z legendárního Mrazíka, Kevina z rodinné komedie Sám doma, nebo se objeví s prskavkou ve vlasech či s krabicí s botami, kde imituje známé scény z českého filmu Pelíšky. Leitgeb je zachycen jako Ivan z ruské pohádky, zloděj ze Sám doma a rovněž jako nezbedný strýc a přísný otec z Pelíšků.

„O kampani jsme přemýšleli zrovna po skončení první vlny pandemie a říkali si, že jsme česká firma, a tak chceme pro naše české zákazníky udělat něco, co jim bude blízké. Byli bychom rádi, kdyby jim naše vizuály vyčarovaly úsměv na tváři a dobrou náladu v době, která není úplně snadná a Češi by se v ní měli semknout a podporovat. Chceme tak říci, že české Vánoce jsou kouzelné. V teple domova s rodinou u pohádek,“ přiblížil ředitel Zootu Milan Polák.

Na kampani firma pracovala externě s agenturou Konektor Social. K vidění je od listopadu a objeví se na billboardech, tramvajích, výdejnách, v metru a také na CLV, na sociálních sítích a webu.

Zoot spolupracuje s desítkami influencerů. Štíbrová z tria 3v1 patří mezi nejvýraznější české tváře společnosti. Poprvé se objevila v loňské předvánoční kampani, v které propagovala britskou módní značku Dorothy Perkins.

Pelíšky

Pelíšky

Prskavka

Prskavka

Marfuša

Marfuša

Harry

Harry

Vánoce 2020
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 11. 2020
Creative director