Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Stop nadvládě zbytečností!“ CZC.cz vyhlašuje revoluci v nakupování elektroniky

Patrik Hezucký vystupuje v nové kampani už jenom jako chytrý hlasový asistent Hezi.

  • 17. 08. 2020 00:00

Od poloviny srpna nasazuje internetový obchod CZC.cz nový komunikační koncept, postavený na dlouhodobě zavedené lince hrdých dvojek na trhu. Po hruškách a známém moderátorovi se pomyslnou dvojkou stává samotné zboží prodejce. Protože právě elektroniku často v rozhodování spotřebitelů předbíhají jiné položky.

O kreativu se tentokrát postarala pražská DDB. S tou se nově e-shop spojil už na začátku roku, ale spolupráci o pár měsíců zdržela krize spojená s koronavirem. Agentura staví kampaň na ulítlé dvojici hrdinů, kteří bojkotují hromadění zbytečností a bojují za právo klást elektroniku na první místo. Mladíkovi s protestní cedulí ve spotech sekunduje hlasový asistent, kterému propůjčil hlas Patrik Hezucký, moderátor rádia Evropa 2, známý právě z předešlé komunikace. V nové kampani vystupuje jako chytrý hlasový asistent Hezi.

„Jsme rádi, že jsme i v nové kampani mohli využít Patrika Hezuckého, kterého si zákazníci s naší značkou spojují. Věříme, že jeho transformace na technologickou vychytávku bude lidi bavit. Stejně jako i celá kampaň, která má s nadsázkou poukázat na to, že až moc často kupujeme věci, které tak úplně nepotřebujeme. Místo toho chceme motivovat zákazníky, aby raději investovali do věcí, které je skutečně potěší, jako třeba kvalitní elektronika,“ vysvětluje Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz.

„S technologiemi i CZC.cz je prostě zábava. I proto jsme chtěli, aby byl náš koncept hravý, jiný a tak trochu na hraně. Nechceme lidem doopravdy a s plnou vážností kázat, co kupovat a co ne, proto jsou naši hrdinové posazeni do fiktivního studiového světa a za své přesvědčení bojují s humorem a osobitým stylem,“ uzavírá Simona Luteránová, copywriter DDB Prague.

Pro kampaň vznikl hlavní spot a další tři produktové na podporu klíčových kategorií. K vidění budou od 17. srpna do konce září, a to i v televizi na stanicích Prima a Barrandov. Kromě televizních obrazovek se objeví na YouTube, v outdoorových formátech, na vlnách rádia Evropa 2 a samozřejmě i sociálních sítích a pobočkách CZC.cz. Kampaň dostala svou  landing page, Ve vlnách se pak komunikační koncept bude dál rozvíjet až do roku 2021.

Dvojky drží s vámi
Kreativní agentura
Mediální agentura
PHD
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
17. 08. 2020 - 30. 09. 2020
Kreativní ředitel
Account director
Art director