Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Newstream
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Vydavatelé versus platformy
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Besocial
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • Business Factory
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Digital First Marketing Group
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite BTW
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Promolab
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Subscribe
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Prague
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • BigMedia
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • IS Produkce
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • Friendly Friends
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Konektor PR
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Narrative Media
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Věrnostní kampaně
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Strojař v hlavní roli se vrací. Strojní fakulta ostravské univerzity zase rozjíždí nábor

Úspěšný koncept je zpět. Svět filmu opět vykreslili kreativci z Action Please a Idea Please.

  • 26. 02. 2021 00:00

Letošní kampaň Fakulty strojní ostravské Technické univerzity opět stojí na myšlence, že strojaři jsou hvězdy hrající hlavní roli v moderním světě. Cílem kampaně je zlepšit vnímání oboru strojírenství, posílit brand fakulty a samozřejmě také nalákat uchazeče ke studiu strojařiny. Nový spot je stejně jako ty loňské inspirovaný světem filmu – tentokrát žánrem fantasy. „Ve videu propojujeme kouzelný svět filmu a strojařiny. Věříme, že spot zaujme hlavně myšlenkou, že kouzla 21. století mají na svědomí strojaři,“ říká režisér spotu a autor námětu Radim Dittrich z Action Please.

Loňská náborová kampaň V hlavní roli strojař přinesla Fakultě strojní nečekaný 38% nárůst zapsaných uchazečů ve všech stupních studia. Proto se klient rozhodl, že chce v úspěšném náborovém tažení pokračovat. „Takový úspěch kampaně jsme nečekali, a proto jsme se rozhodli koncept s agenturou Action Please dále rozvíjet. Vzhledem k trvajícím pandemickým opatřením navíc na online aktivity spoléháme víc než kdy dřív,“ říká Ivo Hlavatý, proděkan fakulty pro vnější vztahy a spolupráci s průmyslem. Podle něj jsou všechny ostatní činnosti, jako jsou návštěvy středních škol nebo kontaktní akce s uchazeči, na dlouhou dobu vyloučeny.

Kampaň V hlavní roli strojař, k níž se Fakulta strojní VŠB-TUO vrátila v lednu zveřejněním nového náborového videa, se bude na sociálních sítích rozvíjet až do začátku dubna, kdy končí první kolo přijímacího řízení. Zároveň agentura Idea Please zapracovala na podobě kampaňové microsite vhlavniroli.cz a ještě více ji přiblížila vzhledu streamovacích platforem. „V tomhle prostředí se cílová skupina hodně pohybuje – zvlášť v době koronavirových opatření. Vyšli jsme proto z dat, které jsme získali v loňském roce, a microsite zásadně upravili tak, aby pro uchazeče byla ještě atraktivnější a uživatelsky příjemnější,“ říká Radim Dittrich.

Dál se pak bude v průběhu přijímacího řízení rozvíjet komunikace na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube: „Věříme, že posty parodující slavné filmy s insightem, který má přesah do studia strojařiny, budou cílovku bavit a že se za nimi na sociální sítě budou vracet.“

Boj s matikou i na TikToku

Ve finální vlně je součástí kampaně V hlavní roli strojař spot, který zobrazuje válečné scény, ovšem namísto Al-Káidy v něm vojáci bojují s Al-Gebrou. „Myšlenka ztvárnit boj s matikou vznikla na základě odborného průzkumu, jehož výsledky ukazují, že s matikou válčí prakticky každý středoškolák. Proto také potenciální uchazeči váhají s přihláškou na technické obory,“ vysvětluje režisér Radim Dittrich.

Výzkum tak klientovi potvrdil jeho dlouhodobé domněnky a agentura mohla pracovat s reálnými daty. „O těchto obavách jsme měli tušení už dlouho, proto u nás také vzniklo Math Support Centrum – místo, kde mohou studenti zadarmo přijít pro radu a na doučování vedené vyučujícími i spolužáky,“ potvrzuje proděkan Ivo Hlavatý.

„Hlavní poselství spotu směrem k uchazeči zní jasně – neboj se matiky, bojuj. Nebudeš v tom sám, Fakulta strojní bude tvým spojencem až do konce studia,“ vysvětluje režisér. Agentura Action Please doporučilo video šířit vyjma sítí Facebook, Instagram, YouTube také na rychle rostoucím TikToku. Tam se síla insightu potvrdila. „Jednodenní celorepubliková reklama na TikToku měla 2,1 milionu zobrazení, 16.800 lajků, přes 500 komentářů, více než 1.100 sdílení a CTR 18,6 %. Na microsite jsme pak zaznamenali více než 135.000 návštěv během jediného dne,“ říká social media specialist Jakub Kotzot.

V závěrečné fázi kampaně se fakulta kromě komunikace v onlinu rozhodla pracovat i s printy, které rozvezla nejen na střední školy v Moravskoslezském a Olomouckém kraji, ale také do partnerských firem, kde cílí na rodiče. „Věříme, že se studenti ještě do škol na jaře vrátí,“ doufá proděkan Hlavatý, vědom si nelehké pandemické situace. Kampaň pak doplňují také citylighty v 10 městech v obou zmíněných krajích.

Vizuál z letošní vlny kampaně V hlavní roli strojař

Vizuál z letošní vlny kampaně V hlavní roli strojař

V hlavní roli strojař
Kreativní agentura
Action Please
Produkční agentura
Action Please
Značka
Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava
Klient
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Nasazení
01. 01. 2021 - 30. 09. 2021
Obor
Veřejný sektor
Mediamix
Online, Social
Creative director, námět a scénář, sound design, režie
Radim Dittrich
Copywriter, námět a scénář, produkce
Lada Poštulková
Art director, grafika
Adam Troják
Kamera
Radim Kaller
Sound design
Adam Pech
Zvuk
Petr Janoš
Skladatel
Tomáš Zemler
56%
Tweet
  • Action Please
PR Brunch 18
  • Interní konsultant pro M365 - Medior/ Senior
  • Obchodní zástupce pro digitální marketing
  • Konstruktér - nábytek
  • PR manager(ka) Pirátské strany v Libereckém kraji
  • Researcher for Architectural Visualisation Company
  • Marketingový ředitel / ředitel vnitrofiremní mktg agentury
  • Junior Brand Manager
  • Website Administrator / Marketing Assistant
  • Asistent/ka marketingového oddělení
  • BRAND MANAGER PRO EXPORT
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Vydavatel Forbesu investuje do maďarských vývojářů

Vydavatel Forbesu investuje do maďarských vývojářů

Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová
Nastupuje dámský tandem

Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
První vyloučení za 30 let klubu

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com
Přestup po dvou a půl letech

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming
Odstartuje 8. února

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Národní galerie reklamy

„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu

„To určitě ano!“ Český Ford vyvrací nejčastější obavy z vlastnictví elektromobilu

„Už známe příští hlavu státu.“ Tipsport ve velkém zve k sázkám na volbu prezidenta

„Už známe příští hlavu státu.“ Tipsport ve velkém zve k sázkám na volbu prezidenta

„Vím naprosto přesně, kdo je v kurzu!“ Fortuna má kampaň k volbě prezidenta

„Vím naprosto přesně, kdo je v kurzu!“ Fortuna má kampaň k volbě prezidenta

„Přijďte k nám chladit svět ekologicky.“ Emerson Mikulov spustil náborovou kampaň

„Přijďte k nám chladit svět ekologicky.“ Emerson Mikulov spustil náborovou kampaň

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • In creative: marketing od základů po střechu
  • Dokážou výsledky vašich online kampaní konkurovat reklamě v televizi?
  • Marketup vítězil v tendrech, zároveň rozšířil některé stávající spolupráce
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Ranní vysílání Rock Radia moderuje Viktor Dyk

Ranní vysílání Rock Radia moderuje Viktor Dyk

Duel Pavla a Babiše na Primě sledovalo 1,2 milionu diváků
Mrkněte na fotky z natáčení

Duel Pavla a Babiše na Primě sledovalo 1,2 milionu diváků

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová
Přišli obchodníci z CNC a z Médey

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová

Startuje druhá řada televizní reality show Survivor
Od 25. ledna na Voyu, za týden na Nově

Startuje druhá řada televizní reality show Survivor

Poslanci schválili starší výročky Českého rozhlasu a ČTK, ke zprávě o ČT za rok 2020 se nedostali
Sněmovna doháněla mediální resty

Poslanci schválili starší výročky Českého rozhlasu a ČTK, ke zprávě o ČT za rok 2020 se nedostali

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
Do čela nového týmu pro social media

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

Novým šéfem marketingu a komunikace vozů Scania je Martin Lauer

Novým šéfem marketingu a komunikace vozů Scania je Martin Lauer

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
Ulrych a Oravčíková povýšili

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Rada ČTK vyhlásila výběrové řízení na ředitele agentury, Majstra nahradí v červnu
Jiří Majstr řídil ČTK 12 let, už nekandiduje

Rada ČTK vyhlásila výběrové řízení na ředitele agentury, Majstra nahradí v červnu

Žádost o blokaci webů kvůli dezinformacím nebyla nezákonným zásahem státu

Žádost o blokaci webů kvůli dezinformacím nebyla nezákonným zásahem státu

Leoš Špachta novým obchodním ředitelem agentury Cognito
Další agenturní štace

Leoš Špachta novým obchodním ředitelem agentury Cognito

Prezidentský duel Babiše a Pavla na ČT sledovalo 1,72 milionu lidí
O milion míň než před pěti lety

Prezidentský duel Babiše a Pavla na ČT sledovalo 1,72 milionu lidí

další články
Plakátov.cz

Nedělní příloha internetu

  • Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou
  • Práce v redakci i předplatné. Nejistota v oboru vede ke kombinovaným strategiím
  • Na internetu jsme všichni nejchytřejší
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Digital First Marketing Group PPC specialista
Digital First Marketing Group Traffic Manager
Digital First Marketing Group Marketingový stratég
Grayling PR Consultant (zkrácený úvazek)
VMLY&R Prague Account Manager (mezinárodní klient)
VMLY&R Prague Senior Account Manager
VMLY&R Prague Produkční
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2023

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT