Studentskou rezidenci The Fizz představují v metru vitríny s lentikulárním tiskem

Koleje nové generace uvádí na trh agentura Digital Ant. Statické citylighty se speciálním lentikulárním tiskem jí umožnily i na tištěné ploše zobrazit z různých úhlů různé vizuály.

  • 04. 11. 2020 00:00

Studentská rezidence The Fizz Prague spolu s agenturou Digital Ant využila ve své kampani na citylightech v pražském metru techniku takzvaného lentikulárního tisku, která umožňuje změny jednoho motivu vizuálu podle úhlu pohledu. Společnost International Campus, jejímž cílem ve střední Evropě je zvýšit standardy studentského ubytování, tak na jednom vizuálu tak může ukázat nejenom interiér, ale zároveň i exteriér nové rezidence ze své sítě The Fizz, s níž vstupuje do Prahy. Podle toho, z jakého strany kolemjdoucí přicházeli a z jakého úhlu vitrínu viděli, si mohli prohlédnout jak budovu zvenku, tak i ukázku podoby jednoho z konkrétních ubytovacích studií.

„Cílem bylo zaujmout jak lidi, kteří prochází kolem a překvapí je nečekaná změna na tištěném ‚plakátu‘, tak i cestující, kteří si chtějí o projektu přečíst víc,“ vysvětluje Lukáš Obdržálek z agentury Digital Ant, která kampaň pro The Fizz připravuje a realizuje. „Díky lentikulárnímu tisku se nám povedlo i na statickém formátu odprezentovat dva vizuály (interiér i exteriér) s doplňujícími popisky, které projekt představí detailně i cestujícím, kterým třeba ujel vlak a mají pár minut navíc. Ukázalo se, že to funguje, protože díky nárůstu organické a přímé návštěvnosti jsme zaznamenali také nárůst nových rezervací.“

Lentikulární CLV klip The Fizz ve stanici metra Národní

Lentikulární CLV klip The Fizz ve stanici metra Národní

„Z CLV je možné udělat showcase a plakát nahradit přímo samotným komunikovaným produktem nebo z CLV udělat výdejní automat, kdy po stisknutí tlačítka vypadne malý vzorek komunikovaného produktu,“ doplňuje Dana Svobodová, jednatelka společnosti MetroZoom. Právě na nosičích sítě MetroZoom v metru kampaň probíhá. MetroZoom v současné době disponuje bezmála 1.200 vitrínami, z nichž 40 je digitálních. První část společnost spustila od 1. září a kvůli zájmu inzerentů se jejich počet od poloviny října navýšil.

Kampaň využívá i digitálních citylightů, samolepek ve vagonech a LCD obrazovek v tunelu s eskalátory.

Animovaný klip The Fizz ve stanici metra Národní

Animovaný klip The Fizz ve stanici metra Národní

Dveře nové studentské rezidence v pražských Holešovicích se otevřely letos na podzim. Na 700 studentů v ní čekají soukromé pokoje, studovny, dva malé kinosály, garáže nebo terasy s výhledem na Prahu. Budovu postavila developerská společnost Karlín Group společně s německou společností International Campus, která koncept The Fiz rozvíjí a provozuje. Booking probíhá kompletně online, včetně podpisu smlouvy. Koncept pochází z Německa a po úspěšné expanzi do Rakouska a Nizozemska se rozhodl vstoupit i na trh český. Budova, která během dvou let vyrostla u křižovatky ulic Na Zátorách a Partyzánská, kousek od Trojského mostu a metra Nádraží Holešovice, nabízí studentům v 539 pokojích celkem 675 postelí.

Agentura Digital Ant se postarala o prezentaci celého projektu a jeho uvedení na trh. Na projektu začala pracovat už rok před samotným otevřením kolejí. Spustila testovací kampaň, díky které si společně s klientem ověřili insighty, otestovala kanály, publika a i celkové pojetí kreativy. Testovací kampaň zároveň vytvořila databázi prvních zájemců o bydlení v nové rezidenci, kteří se průběžně dozvídali o tom, jak se projekt vyvíjí a kdy si budou moci zarezervovat první pokoje.

Při tvorbě celé kampaně uplatnila agentura agilní přístup k marketingu. Ten spočívá v tom, že se průběh kampaně a využití rozpočtu flexibilně přizpůsobuje na základě reakce trhu. Místo dopředu svázané mediální strategie tak dochází k průběžné aktualizaci vstupního mediaplánu a alokaci prostředků dle aktuální situace na trhu. „Hlavní kampaň jsme odstartovali v květnu. Agilní přístup nám tu hodně pomohl, protože jsme mohli flexibilně reagovat na pandemii koronaviru. Kampaň jsme na základě situace na trhu nakonec spouštěli pomaleji a do srpna zejména rozšiřovali databázi zájemců. Při spuštění bookingu tak měl klient k dispozici databázi přes 2.000 studentů, kvalifikovaných leadů, kterým jsme mohli rezervaci rovnou nabídnout,“ vysvětluje Lukáš Obdržálek.

Studentská rezidence The Fizz
Kreativní agentura
Značka
Mediamix