Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Sudocrem dostal od Loosers novou lokální komunikaci s globálním přesahem

Spot ukazuje sehrané rodiče, jež při péči o citlivou pokožku svých dětí hladce spolupracují.

  • 19. 08. 2020 00:00

Sudocrem od Loosers

Sudocrem od Loosers

Skoro 90 let poskytuje Sudocrem péči o citlivou dětskou pokožku a pomáhá matkám po celém světě. Nyní je nově dostupný na trhu v Česku a na Slovensku jako zdravotnický prostředek Sudocrem Multi-expert. Produkt společnosti Teva Pharmaceuticals se zároveň dočkal nového komunikačního konceptu, který se objeví nejen v Česku a na Slovensku, ale i v dalších zemích. Už na strategickém positioningu značky se podílela agentura Loosers, která se následně postarala rovněž o kreativní zpracování i produkci celé marketingové kampaně.

„V komunikaci jsme akcentovali dvojí účinek Sudocrem Multi-expert – nejen to, že zklidňuje a pomáhá léčit podrážděnou dětskou pokožku při plenkové dermatitidě, ale že citlivou pokožku zároveň chrání,“ shrnuje zadání brand manager Naděžda Anastaziu. „Proto jsme přišli se strategickým insightem, že i rodičovství je o zvládání víc věcí najednou, a na něm vystavěli příběh skvěle sehraných rodičů, kteří dokáží při péči o citlivou pokožku svých děti bezchybně spolupracovat,“ doplňuje Helena Šídová, creative grouphead Loosers.

Spot i kampaňové fotografie vznikly v inhouse produkci Loosers, režie se ujala Urša Žgank, fotografem kampaně byl Lukáš Zlatkovský. Kampaň je od července nasazena v televizi, online a v místě prodeje v Česku, Slovensku a Polsku, poskytnuta bude i dalším zemím, kde Teva Pharmaceuticals působí.

Jeden krém, dvojí účinek
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Mediamix
Creative director