Cross-mediální inspirace
Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Atmedia
      • Axocom
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Interactive
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effectix.com
      • Elite Solutions
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • H1.cz
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hive
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Social
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Advertising
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Konektor PR
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Šulcová a Gulab točí o očkování na TikTok, v sérii videí se ukáží Blatný i Prymula

Přes firmu Jakuba Gulaba vláda chtěla dát 500.000 Kč za prostor na TikToku, Instagramu a YouTube. Po dni kritiky influenceři v pátek večer oznámili, že peníze na prostor nevyužijí.

  • 29. 01. 2021 06:00
Anna Šulcová a Jakub Gulab s dalšími protagonisty kampaně. Foto: Úřad vlády ČR

Anna Šulcová a Jakub Gulab s dalšími protagonisty kampaně - politiky a lékaři. Foto: Úřad vlády ČR

Text doplněn 30. ledna v 0.30 o popis aktuálního dění, upraven

Na vyvracení dezinformací o očkování proti covidu se zaměřila nová kampaň, kterou vytvořili mladí influenceři Anna Šulcová a Jakub Gulab. Kampaň startovala v pátek 29. ledna ráno a měla běžet do poloviny února. Obsahuje sedm videí, jež jsou ke zhlédnutí na sociálních sítích Instagram, Twitter, Facebook, YouTube a hlavně TikTok (ten měl v Česku loni na podzim už přes milion uživatelů, víc než polovinu přitom starších 18 let). Na nové sociální síti Clubhouse, která stojí čistě na hlasu, navíc mají probíhat debaty o dezinformacích ohledně očkování.

Úřad vlády ČR v pátek ráno oznámil, že Šulcová a Gulab připravili obsah kampaně zadarmo a že kabinet premiéra Andreje Babiše (ANO) jejich aktivitu podpoří nákupem reklamního prostoru pro vytvořená videa na vybraných sociálních sítích. Těmito sítěmi budou konkrétně TikTok, Instagram a YouTube. Na základě smlouvy uzavřené 22. ledna objednal Úřad vlády ČR nákup reklamního prostoru u agentury Medialer, která patří zmíněnému Jakubu Gulabovi. Objednávka zněla na 500.000 Kč bez DPH a cena zahrnovala vybrané reklamní formáty. V případě TikToku to měly být TopView, One Day Max a Bidding Auction, na Instagramu Stories a In-feed Ads a na YouTube pak reklamy před videem. Nakonec peníze určené na nasponzorování influenceři nevyužili.

V sérii videí vystupují epidemiolog Petr Smejkal, viroložka Ruth Tachezy, imunolog Zdeněk Hel, epidemiolog a loni krátce ministr zdravotnictví Roman Prymula, primářka Hana Roháčová a současný ministr zdravotnictví Jan Blatný.

Jakub Gulab, ministr zdravotnictví Jan Blatný, Anna Šulcová

Jakub Gulab, ministr zdravotnictví Jan Blatný, Anna Šulcová. Foto: Úřad vlády ČR

Anna Šulcová, Roman Prymula, Jakub Gulab. Anna Šulcová a Jakub Gulab s dalšími protagonisty kampaně. Foto: Úřad vlády ČR

Anna Šulcová, Roman Prymula, Jakub Gulab. Anna Šulcová a Jakub Gulab s dalšími protagonisty kampaně. Foto: Úřad vlády ČR

Anna Šulcová, imunolog Zdeněk Hel, Jakub Gulab. Foto: Úřad vlády ČR

Anna Šulcová, imunolog Zdeněk Hel, Jakub Gulab. Foto: Úřad vlády ČR

Jakub Gulab, viroložka Ruth Tachezy, Anna Šulcová. Foto: Úřad vlády ČR

Jakub Gulab, viroložka Ruth Tachezy, Anna Šulcová. Foto: Úřad vlády ČR

Jakub Gulab, Hana Roháčová, Anna Šulcová. Foto: Úřad vlády ČR

Jakub Gulab, primářka Bulovky Hana Roháčová, Anna Šulcová. Foto: Úřad vlády ČR

Jakub Gulab, epidemiolog Petr Smejkal, Anna Šulcová. Foto: Úřad vlády ČR

Jakub Gulab, epidemiolog Petr Smejkal, Anna Šulcová. Foto: Úřad vlády ČR

„V jednotlivých spotech, které teď pravděpodobně často uvidíte napříč sociálními sítěmi, vyvracíme spoustu mýtů a šíříme podložené informace, jelikož jsme měli tu možnost pracovat s těmi, co tomu rozumí nejvíc. V každém spotu vás odkazujeme také na stránky covid.gov.cz, kde každou dezinformaci odborníci blíž popisují. Mám z tohoto projektu velkou radost, věřím v něj a věřím v nás,“ říká Šulcová. Ta na TikToku má 587.000 sledujících a na Instagramu 825.000, Gulab má 187.000, respektive 80.000.

„Anna Šulcová, společně s Jakubem Gulabem, vytvořili návrh a scénář pro sedm krátkých svižných videí o různých dezinformacích a sami v nich vystupují. Celou produkci, kameru a střih vytvořili s týmem mladých lidí,“ informoval Úřad vlády ČR. „Řekli mi, že o pandemii informují na svých sítích už dlouho, a teď mají chuť udělat ve spolupráci s Úřadem vlády kampaň, a to dokonce zadarmo,“ tvrdí premiér Babiš.

Anna Šulcová v prvním videu v podstatě tvrdí, že agentuře nejdou za nákup prostoru na sítích žádné provize

Anna Šulcová v prvním videu v podstatě tvrdí, že agentuře nejdou za nákup prostoru na sítích žádné provize

„Ten nápad nás nadchnul. Během chvíle jsme se dohodli a začali spolupracovat. Jako Úřad vlády jsme Aničce a Jakubovi poskytli prostory k natáčení a propojili je s vědci a vybranými odborníky. S těmi pak ve velice krátkém čase natočili a zprodukovali svá videa,“ vyložil ředitel tiskového odboru Úřadu vlády ČR Vladimír Vořechovský.

První video propagovalo Úřad vlády

Šulcová na Twitteru ohlásila start kampaně na páteční devátou hodinu ranní, ale už ve čtvrtek v pět odpoledne Úřad vlády - taktéž na Twitteru - zveřejnil, že má nově účet na TikToku. To pak v osm večer podpořil Babišův twitterový účet, tweet zněl „Strakovka je prý ode dneška i na TikToku, sice nevím, co to je, ale doma mi to občas ukazují děti. Sledujte.“

Strakovka je prý ode dneška i na TikToku, sice nevím, co to je, ale doma mi to občas ukazují děti. Sledujte https://t.co/5VElFr27xn

— Andrej Babiš (@AndrejBabis) January 28, 2021

Ode dneška jsme i na Tiktoku. Sledujte → https://t.co/OFSFpc7yZc

— Úřad vlády ČR (@strakovka) January 28, 2021

Na Twitteru, TikToku a také na Clubhouse následovala smršť negativních reakcí. Uživatelé přitom kritizovali vládu i samotné dva influencery. Ještě dřív než avizovaná kampaň proti dezinformacím ohledně očkování totiž na TikToku vyšlo video, v němž Šulcová s Gulabem propagují samotný Úřad vlády ČR, a to přímo na jeho tiktokovém účtu @Strakovka. Mnoho lidí proto poukazovalo, že influenceři de facto dělají kampaň pro vládu, přitom za veřejné peníze a zároveň ani ne rok před parlamentními volbami. Šulcová ve videu vychvaluje výhled ze Strakovy akademie, sídla Úřadu vlády, Gulab zase zvenčí budovy ukazuje, kde jsou „okna pana premiéra“. Video bylo veřejně k dispozici pouhý den, do pátku večer.

@strakovka

Vítáme vás na oficiálním účtu Úřadu vlády České republiky 🇨🇿 @annasulc & @jakubgulab vás provedou prostory Strakovy akademie, kde sídlí vláda ČR!

♬ Pieces (Solo Piano Version) - Danilo Stankovic

„Pardon, já se 8 let snažím k podobným věcem nevyjadřovat, ale 500 tisíc na Tiktok z veřejných peněz na kampaň pro vládu s agenturou (= pochybný tiktoker s litrem vkladu) je fakt mimo. V téhle době, kdy se stát zadlužuje na desetiletí. Úžasný. Až budu příště platit daně, juchnu si,“ napsal na Twitteru respektovaný youtuber Karel Kovář alias Kovy.

Pardon, já se 8 let snažím k podobným věcem nevyjadřovat, ale 500 tisíc na Tiktok z veřejných peněz na kampaň pro vládu s agenturou (=pochybný tiktoker s litrem vkladu) je fakt mimo. V téhle době, kdy se stát zadlužuje na desetiletí. Úžasný. Až budu příště platit daně, juchnu si.

— Kovy (@kovy_gameballcz) January 28, 2021

Úvodní video Šulcové a Gulaba ze Strakovky se už dočkalo parodie od známého tvůrce Janka Rubeše.

Ahoj, rád bych vám dnes ukázal... @strakovka #spoluprace pic.twitter.com/BDVDnXD7bY

— kluk z Prahy (@janekrubes) January 29, 2021

Sedm kampaňových videí

Celá avizovaná série sedmi videí z kampaně byla na účtu Úřadu vlády na TikToku zveřejněna v pátek 29. ledna. Stejně tak i hlavní, delší spot na YouTube, ten ale v průběhu dne ze sítě zmizel.

@strakovka

Testovací fáze na očkování COVID-19Více informací na https://covid.gov.cz/budoucnost 💉🦠

♬ původní zvuk - Strakovka

@strakovka

Očkování na COVID-19 a DNA Více informací na https://covid.gov.cz/dna 💉🦠

♬ původní zvuk - Strakovka

@strakovka

Mutace viru a očkování na COVID- 19 Více informací na https://covid.gov.cz/mutace 💉🦠

♬ původní zvuk - Strakovka

@strakovka

Nežádoucí účinky očkování na COVID-19 Více informací na https://covid.gov.cz/nasledky! 💉🦠

♬ původní zvuk - Strakovka

@strakovka

Účinky očkování na COVID-19 za 10 letVíce informací na https://covid.gov.cz/ucinky 💉🦠

♬ původní zvuk - Strakovka

@strakovka

Mutace viru a očkování na COVID- 19 Více informací na https://covid.gov.cz/mutace 💉🦠

♬ původní zvuk - Strakovka

@strakovka

Plodnost a očkování na COVID-19 Více informací na https://covid.gov.cz/plodnost 💉🦠

♬ původní zvuk - Strakovka

Během pátku zvedl společný záměr dua influencerů a Úřadu vlády ČR velký zájem médií i lidí, kteří se k tomu vyjadřovali na sociálních sítích. Tlak kritiky nakonec v pátek večer vyústil v prohlášení influencerů, že půlmilion určený na nákup reklamního prostoru nevyužijí. „Úřad vlády chtěl tento projekt rozšířit i mezi co nejširší veřejnost, mimo naše sledovatele, a jednotlivé videospoty napříč sociálními sítemi sponzorovat. I s touto částkou jsme byli připravdni pomoci a výsledky kampaně transparentně a veřejně sdílet. Moc mě mrzí, jak se k tomu lidé postavili, a tak to nyní po negativních ohlasech odmítneme a peníze na nákup reklamního prostoru nebudou využity,“ oznámila Anna Šulcová. „Videa, která jsme připravili, budeme my i státní správa dál na všech našich profilech sdílet, jak bylo v úmyslu,“ doplnila.

Vláda kvůli očkování hledá další agentury

Vedle kontraktu s Gulabovou agenturou Medialer momentálně Úřad vlády ČR hledá kreativní agenturu, která dodá obsah kampaně na podporu očkování. Maximální výše objednávky činí 3,5 milionu Kč. Nabídky podaly čtyři agentury. K tomu ministerstvo zdravotnictví vybere agenturu, která bude pro tuto kampaň nakupovat mediální prostor. Vláda má mít k dispozici i návrhy kampaně vzešlé z nedávného agenturního hackathonu.

Hackathon pořádala iniciativa Cesta ven. Ta zahrnuje Asociaci komunikačních agentur (AKA), Asociaci public relations (APRA), Českou eventovou asociaci (ČEA) a experty na komunikaci. V prosince se spojili s cílem společně zdarma připravit funkční kampaň na podporu očkování proti covidu. Výstupem byl spot s verši Jiřího Wolkera, v televizích se objevil mezi svátky.

Online kampaň pro očkování na covid-19
Mediální agentura
Medialer
Klient
Úřad vlády ČR
Nasazení
29. 01. 2021
Obor
Veřejný sektor, Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
Mediamix
Social
Influencer, kreativa
Anna Šulcová
Influencer, kreativa
Jakub Gulab
13%
Tweet
  • Medialer
iMucha Show
  • CX COMMUNITY EXPERT
  • Senior Product Manager pro službu Arnold-robot.com
  • PPC specialista do pohodové digitální garáže, kratší úvazek
  • Marketing Specialist & Data Analyst
  • Sales manager / Obchodník
  • Designér služeb – customer experience (CX) specialista
  • Chceš dostat šanci prosadit se v online marketingu?
  • Project manager (Ogilvy)
  • Koordinátor grafického marketingu
  • Asistentka obchodního týmu
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství
V čem se média mohou přiblížit labelům

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu
Vybíráme ze spotřebního koše

Maloobchodní řetězce v dubnu vydaly o 12 % míň letáků než v březnu

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
"Bylo to málo? Ještě přidám!"

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect
Pohlcení Adexpresu se završí na podzim

Adexpres povede Ondřej Týma, agentura se letos přejmenuje na iProspect

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu
Nové nástroje od výzkumných agentur

DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu

Národní galerie reklamy

Jiří Langmajer jako trenér Hrouzek z Lajny je tváří hokejových spotů Škodovky

Jiří Langmajer jako trenér Hrouzek z Lajny je tváří hokejových spotů Škodovky

Češi favoritem na mistrovství světa: Tomáš Zástěra a Andrea Bezděková řídí až do Finska

Češi favoritem na mistrovství světa: Tomáš Zástěra a Andrea Bezděková řídí až do Finska

Albert začal Čechům odpovídat na otázky budoucnosti. Ptají se děti

Albert začal Čechům odpovídat na otázky budoucnosti. Ptají se děti

Za novou tváří Centropolu stojí B&T, spoty režíroval David Ondříček

Za novou tváří Centropolu stojí B&T, spoty režíroval David Ondříček

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Agenturní spolupráce roku 2021 podle Seznamu: nejlepší crossmediální kampaň má Performio
  • Děsí vás 25% propad české e-commerce? Hledejte příčiny a nebojte se nové reality
  • Brandbuilding umí v Česku 50 marketérů. Chceme to změnit, proto spouštíme Brand Academy, lákají Fáborský a Zdražil
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů
Čerstvé výsledky Radioprojektu

Nejposlouchanějším rádiem zůstává Radiožurnál, Pohoda má tisíc posluchačů

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu
Po pěti letech zpět v televizi

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu

eVisions spravuje sítě Albixonu v Česku i Německu

eVisions spravuje sítě Albixonu v Česku i Německu

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné
Přichází služba Premium Plus

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Do týmu Etnetera Sense přichází Eliška Flasarová

Do týmu Etnetera Sense přichází Eliška Flasarová

Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda
Část týmu přejde k novému vydavateli

Vltava Labe Media přebírá časopisy vydavatelství JIK-05, v čele s týdeníkem TV Pohoda

Slovenský Denník N spustil maďarskou mutaci
Odstartovalo zpravodajství Napunk.sk

Slovenský Denník N spustil maďarskou mutaci

Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz
Konsolidace herních magazínů pokračuje

Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz

V Olomouci začalo vysílat nové rádio Metropole
Třetí program Rádia Haná

V Olomouci začalo vysílat nové rádio Metropole

Radka Černá se vrací do Trinity Bank, jako mluvčí

Radka Černá se vrací do Trinity Bank, jako mluvčí

Výrobce kosmetiky Weleda si vybral Pudeto

Výrobce kosmetiky Weleda si vybral Pudeto

Poslanci se znovu pokusí doplnit Radu ČT o pět chybějících členů
Podívejte, kdo všechno kandiduje

Poslanci se znovu pokusí doplnit Radu ČT o pět chybějících členů

další články
S5IVE

Nedělní příloha internetu

George vám pomůže pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance.
  • Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství
  • Potřebujeme nuancovanější výklad sociálních sítí
  • Konzum udělal z recenze nejdůležitější žánr
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Fragile Digital Account & Project Manager
Katz83 Šéfanalytik médií a sociálních sítí
In creative Brand manager
In creative Manažer PPC týmu
In creative Grafik-vůdce
In creative Obchodník
In creative Team Manager pro Facebook Ads
In creative Konzultant
S5IVE Graphic Designer
In creative Účetní s přesahem do finančního řízení
LCG New Media Video Editor
LCG New Media Graphic Designer

Podporujeme

IMC Czech Awards 2022
29Květen

IMC Czech Awards 2022

online

České direct marketingové kampaně opět mohou zabodovat v Evropě. Přihlaste se hned!

přihlásit se
PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky
8Červen

PR Brunch: Jak začlenit aktivismus do komunikace značky

Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2022

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT