Sunárek mizí, Hero sjednotí komunikaci dětské výživy pod značku Sunar

Nový komunikační koncept dodala Saatchi & Saatchi, na jaře po tendru nahradila Comtech.

  • 11. 11. 2020 15:45

Společnost Hero spouští první kampaň nového dlouhodobého komunikačního konceptu značky Sunar, který vytvořila její nová agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe. Saatchi & Saatchi letos na jaře zvítězila ve výběrovém řízení a nahradila dosavadní agenturu Comtech. Kreativní koncept se zastřešujícím claimem S vysokým obsahem mateřské lásky sází na emoce a odkazuje na společně trávené chvíle rodičů se svými dětmi. Kampaň běží od konce října v televizi, kde budou nasazeny dva dvacetivteřinové spoty, a v online médiích a POS. Režie spotů se ujala Jasmína Blaževič.

S novou kampaní Hero současně sjednocuje komunikaci svých výrobků dětské výživy. Společnost opouští značku Sunárek, kterou dosud využívala pro část svých dětských produktů, a nově bude kompletní portfolio této kategorie komunikovat jednotně pod značkou Sunar. Cílem aktuální kampaně je vytvořit jednotnou linku pro všechny produkty značky a prezentovat Sunar jako partnera rodičů pro výživu jejich dětí od narození až do předškolního věku.

„Sunar je tu s námi více než 80 let a během té doby vždy pomáhal maminkám pečovat o výživu pro správný vývoj dětí. Sunar tu chce být i pro další generace a přinášet malým dětem od miminka až do předškolního věku pestrou stravu – kojenecká mléka, chutné příkrmy a svačinky – vždy s láskou připravené a vyrobené. A byl to právě láskyplný kreativní nápad, kterým si nás kolegové ze Saatchi & Saatchi získali,“ říká Petra Bolfíková, senior category manager ze společnosti Hero.

Sunar: S vysokým obsahem mateřské lásky (Saatchi & Saatchi)

Sunar: S vysokým obsahem mateřské lásky (Saatchi & Saatchi)

Sunar: S vysokým obsahem mateřské lásky (Saatchi & Saatchi)

Sunar: S vysokým obsahem mateřské lásky (Saatchi & Saatchi)

S vysokým obsahem mateřské lásky
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
26. 10. 2020
Mediamix