Není reklama k zobrazení

Médiář
  • Média
    • Televize & video
      • Atmedia
      • Axocom
      • Česká televize
      • České Radiokomunikace
      • CNN Prima News
      • ČT3
      • DV TV
      • HBO
      • Koncesionářské poplatky
      • Mall.tv
      • Media Club
      • O2
      • Praha TV
      • Seriály
      • Sledovanost
      • Televize
      • Televizní program 2022
      • Telly
      • TV Barrandov
      • TV Nova
      • TV Óčko
      • TV Prima
      • Video online
      • Vodafone
      • XTV
      • YouTube
    • Rádio & audio
      • Active Radio
      • Audio online
      • Český rozhlas
      • Clubhouse
      • Digitální rádio
      • Lagardere
      • Londa
      • Media Bohemia
      • Podcast Médiáře
      • Rádio
      • Radio United
      • Radiohouse
      • Radioprojekt
    • Mediální rady
      • Rada Českého rozhlasu
      • Rada České televize
      • Rada ČTK
      • Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV)
    • Tisk & online
      • A 11
      • Asociace online vydavatelů (AOV)
      • Borgis
      • Burda International CZ
      • Časopisy
      • Czech News Center
      • CzechCrunch
      • Deníky
      • Echo Media
      • Economia
      • Empresa Media
      • Extra Online Media
      • Extra Publishing
      • Hlídací pes
      • Internet Info
      • Livesport
      • Mafra
      • MediaRey (Forbes)
      • Mladá fronta
      • N Media (Deník N)
      • New Look Media
      • Next Page Media
      • Online
      • PNS
      • Premium Media Group
      • Reportér
      • RF Hobby
      • Seznam.cz
      • Tisk
      • Trima News
      • V24 Media (Vogue)
      • Vltava Labe Media
      • Zpoplatnění online obsahu
    • Sociální sítě & platformy
      • Facebook
      • Google
      • Instagram
      • Snapchat
      • TikTok
      • Twitter
      • Vydavatelé versus platformy
    • Showbyznys
      • Film
      • Hudba
      • Knihy
      • Leoš Mareš
      • Sport
    • Mobilní aplikace
      • AppParade
      • Asociace softwarových agentur (ASWA)
      • Cestování
      • Finance
      • Foto & video & hudba
      • Futured
      • Hry
      • Jídlo a pití
      • Komunikace
      • Nakupování
      • Nástroje
      • Počasí
      • Produktivita
      • Rozšířená/virtuální realita
      • Sociální sítě
      • Vývojáři
      • Vzdělávání
      • Zábava
      • Zdraví
      • Životní styl
      • Zpravodajství
  • Marketing
    • Kreativní agentury
      • #mdworks
      • 2Fresh
      • Accenture Song
      • Adexpres
      • AdHackers
      • Advertia Digital
      • Advisio
      • Aetna
      • Amden
      • AMI Digital
      • Apploud Digital
      • Baloo & Groot
      • Beneficio
      • Beneš & Michl
      • Better Marketing
      • Bistro Social
      • BlueGhost
      • Boomerang Communication
      • Brainz Studios
      • Brandmark
      • Bubble
      • C3 Prague
      • Česká produkční
      • Cheil Czech
      • Cognito
      • Comtech Can
      • Darwin & the Machines
      • DDB Prague
      • Dentsu
      • Dialog Media
      • Digitaal
      • Digital Ant
      • Dorland
      • Dotcom.cz
      • Effe Prague
      • Effectix.com
      • Elite Solutions
      • Etnetera Group
      • Etnetera Motion
      • eVisions Advertising
      • Fragile
      • Fresh Services
      • Geometry
      • Get Boost
      • Goodkin
      • Guts Prague
      • Havas Prague
      • Haze
      • Heels Make Deals
      • Hullabaloo
      • IMPnet
      • In creative
      • Isobar
      • Jinej gang
      • Kaspen/Jung von Matt
      • Katz83
      • Kindred
      • Kofein
      • Konektor
      • Konektor Digital
      • Konektor Influencers
      • LCG New Media
      • Leo Burnett
      • Loosers
      • Made by Vaculik
      • Mark BBDO
      • Marketup
      • McCann Prague
      • McShakespeare
      • Momentum Czech Republic
      • Mustard
      • Near & Dear Group
      • Newlogic
      • OAK (One of A Kind)
      • Obsahová agentura
      • Ogilvy
      • Optimio
      • Outbreak
      • Peppermint Digital
      • Pickerly
      • Proboston Creative
      • Proficio
      • Publicis Groupe
      • Pudeto
      • Remembership
      • S&K Public
      • S5IVE
      • Saatchi & Saatchi
      • Socialsharks
      • Story tlrs
      • Studio Najbrt
      • Symbio
      • Taste
      • Touch Branding
      • Triad Advertising
      • Underline
      • VCCP
      • Visibility
      • VMLY&R Prague
      • We Are Signature
      • WeDigital
      • WMC Grey
      • World of Online
      • WPP
      • Wunderman Thompson
      • Yinachi
      • YYY Agency
      • Zaraguza
    • Mediální agentury / instore agentury
      • Acomware
      • BigBoard
      • Dago
      • Dentsu
      • DigitalAd
      • EuroAWK
      • Global Marketing
      • GroupM
      • H1.cz
      • JCDecaux
      • Knowlimits
      • Médea
      • Media Investments
      • Mediacom
      • Mediální agentury
      • Mediaplus
      • Mind2Flo
      • Mindshare
      • OMD Czech
      • Omnicom Media Group
      • Out-of-home
      • PHD
      • POS Media
      • Starcom
      • TWDC Prague
      • Wavemaker
      • Wellen
      • Zenith
    • Produkční agentury
      • Armada Films
      • Bare Bear Production
      • Bistro Films
      • Boogie Films
      • Bumerang Film
      • Flux Films
      • Procoma
      • Stink Films
      • Total HelpArt
      • UPP
      • Videolabel
      • VNV Productions
      • Woobetz
    • Výzkumné agentury
      • Incomind
      • Ipsos
      • Kantar
      • Monitora Media
      • Newton Media
      • Nielsen Admosphere
      • Response:now
    • Retail
      • Alkohol / pivo
      • Auto-moto / čerpací stanice
      • Banky / platby / pojišťovny / úvěry
      • Domácnost / hobby
      • Drogerie
      • Elektronika
      • Fast food
      • Hračky / knihy / hudební nástroje / zábava
      • Kosmetika
      • Krmiva
      • Lékárny / péče o zdraví
      • Logistika
      • Nápoje
      • Oblečení / obuv / šperky / doplňky
      • Potraviny
      • Restaurace
      • Věrnostní program
      • Vybíráme ze spotřebního koše
    • Značky & prodejci
      • Albert
      • Alza.cz
      • Amazon
      • Billa
      • Budějovický Budvar
      • CCC
      • Coca-Cola
      • Danone
      • DM Drogerie Markt
      • Dr. Max
      • Ferrero
      • Footshop
      • Globus
      • Hamé
      • Heineken
      • Heureka
      • Ikea
      • Kaufland
      • KFC
      • Kofola
      • Košík.cz
      • Krušovice
      • Lidl
      • Makro
      • Mattoni 1873
      • McDonald's
      • Nestlé
      • Notino
      • Penny Market
      • Pepsi
      • Plzeňský Prazdroj
      • Primark
      • Red Bull
      • Rohlik.cz
      • Škoda Auto
      • Staropramen
      • Tesco
      • Žabka
      • Zoot
  • PR
    • PR agentury
      • A priori
      • AC&C Public Relations
      • Adison
      • AMI Communications
      • Artspeak PR
      • Aspen.PR
      • Best Communications
      • Bílý medvěd
      • Bison & Rose
      • Communication Lab
      • Crest Communications
      • Dark Side
      • EMD Consultants
      • Epic PR
      • Ewing
      • Fenek
      • FleishmanHillard
      • Focus Agency
      • FYI Prague
      • Grayling
      • Havas PR
      • Hero & Outlaw
      • I'm PR
      • Insighters
      • Katz83
      • Lesensky.cz
      • Margetroid
      • Media:list
      • MSL
      • Native PR
      • Neopublic
      • Ogilvy Public Relations
      • Pepr Consulting
      • Pleon Impact
      • Politinkers
      • Konektor PR
      • Pram Consulting
      • Pyxis
      • Relative PR & Consultancy
      • Rubikon PR
      • Seteva
      • Stance Communications
      • Surikata PR
      • Topic PR
      • Weber Shandwick
      • Whispr Communications
  • Agentury
  • Lidé
  • Galerie reklamy
    • Nové kampaně
      • Auto-moto
      • Cestování / turistika / doprava
      • Dům / domácnost / hobby
      • Finanční služby
      • Komerční služby veřejnosti
      • Maloobchod / obchodní řetězce
      • Média / publikace / televizní grafika
      • Móda / oblečení / kosmetika / hygiena
      • Politika
      • Potraviny / nápoje
      • Technika / spotřební elektronika
      • Veřejný sektor
      • Volný čas / rekreace / zábava / sport
      • Zdravotní péče / léky / doplňky stravy
    • Archiv galerie reklamy
  • Katovna
  • Podcast
  • Data
  • Jobs
Navigace

Symbio vzalo tyčinku KitKat poprvé na Instagram

Případová studie popisuje, jak digitální agentura nastartovala pro Nestlé růst značky čokoládové tyčinky, která je ve světě jednička, ale z myslí českých spotřebitelů se vytratila.

  • 29. 12. 2018 14:40

KitKat, globální značka z portfolia Nestlé, je celosvětově nejprodávanější čokoládovou tyčinkou. Naproti tomu v Česku jde o malou značku z kategorie čokoládových tyčinek, s nízkou mediální a produkční podporou. Průměrný tržní podíl za rok 2017 dosahoval 3,4 %, oproti konkurenci Snickers (7,1 %) a Kinder Bueno (8,8 %). Poslední velká kampaň KitKat proběhla v roce 2005 při uvedení nové varianty KitKat Chunky Milk na český trh. Poté se značka na dlouhou dobu odmlčela.

Teprve před třemi lety se začaly produkovat krátkodobé kampaně, a to pouze v online prostředí (YouTube a Facebook), které ovšem svým charakterem nepřinášely dlouhodobý prodejní růst. Přestože je řeč o malé značce s nízkými marketingovými rozpočty, její ambicí je narůst na úkor gigantů v kategorii čokoládových tyčinek, jako jsou Snickers a Kinder Bueno, kteří díky svým velkým budgetům komunikují mnohonásobně víc a častěji za rok.

Hlavním cílem značky tedy bylo nastartovat její růst. Obchodní cíle zahrnovaly konkrétně navýšit prodeje během kampaně o 10 % za období únor až červen 2018 a za tutéž dobu dosáhnout v kategorii čokoládových tyčinek průměrného tržního podílu 3,8 %.

Marketingové, respektive komunikační cíle přitom byly stanoveny takto - zvýšit spontánní znalost reklamy oproti loňské kampani z 18 na 20 %, zvýšit spontánní znalost značky z 22 na 26 %, zvýšit rozhodnutí k nákupu (first choice index) z 8 na 14 % a v online prostředí zaujmout mladé lidi netradičním kreativním řešením a nápadem.

Úkol dostala na starost digitální agentura Symbio. Jak se rozhodla nastartovat růst u značky, která se z myslí spotřebitelů vytratila?

Mistrovství světa v pauzování

KitKat je značka, která cílí na mladé ve věku 15 až 25 let. Jsou to lidé aktivní a stále v pohybu. Jejich život je kromě povinností ve škole plný zábavy, kamarádů a nových zážitků. Mladí lidé nemají „povinnosti“ ve smyslu, v jakém je vnímají dospělí - škola a práce z nich nedělá zaneprázdněné byznysmeny, kteří nemají čas si oddechnout. Mají pozornost roztříštěnou mezi svoji komunitu, mezi spoustu věcí a zařízení. Častokrát dělají věci jen proto, že prostě musí.

Čokoládové tyčinky jsou obecně spojené s pauzou, s momentem, kdy se člověk potřebuje zastavit, vychutnat si něco dobrého a opět získat energii na další aktivitu. Právě KitKat je jediná čokoládová tyčinka, která používá pauzu jako svůj hlavní odlišovací prvek. Claim Dej si pauzu, dej si KitKat je se značkou spojen už od roku 1958. Pauza s KitKat přináší do běžných situací zábavu a odreagování.

„Nenutí dělat, co nechci, a ani neradí, jak si pauzu užít. Ze strategického hlediska jsme tak kreativní koncept postavili na pauze a pauzování. Zábavnou formou jsme chtěli mladým lidem představit, že dát si pauzu je důležitá věc, ne každý to umí správně a my je chceme inspirovat. Potřebovali jsme se odlišit od konkurence a přehlceného trhu čokoládových tyčinek. Vytvořili jsme koncept Mistrovství světa v pauzování, který jsme přirovnali ke sportovním turnajům. Byl to skvělý způsob, jak lidem ukázat, jak si s KitKat naplno užít pauzu, a to aktivním způsobem,“ popisuje Robert Haas ze Symbia.

Mistrovství světa v pauzování otevřelo dveře k mladým lidem přes sociální sítě, aby se mohli zapojovat, fandit, napodobovat triky, což mělo značku zároveň odlišovat od konkurence. „Kampaň jsme postavili na zábavě, což sedí na tone of voice značky, protože KitKat si ze sebe a z věcí okolo dokáže udělat srandu a pracovat s nadsázkou. V rámci kampaně jsme vytvořili celkem čtyři videa, 26 příspěvků na sociální sítě, kterými jsme postupně diváky prováděli dějem, od přípravy až do finále.“ Hlavními mediálními kanály byl YouTube, Facebook a Instagram. Byla to také první kampaň značky KitKat na Instagramu. Kampaň měla také podporu na Seznam.cz a v síti kin CineStar.

Ukázky příspěvků na sociálních sítích

https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2018/12/kamil_vote_loop2.mp4

https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2018/12/FB-post-loop-02.mp4
https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2018/12/FB-post-loop-01.mp4
https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2018/12/dora_vote_loop2.mp4

Nejlepší příspěvek na Facebooku

Nejlepší příspěvek na Facebooku

Příspěvek na Facebook

Příspěvek na Facebook

Příspěvek na Facebook

Příspěvek na Facebook

Příspěvek na Facebook

Příspěvek na Facebook

Příspěvek na Facebook

Příspěvek na Facebook

Výsledky

Jen během kampaně se podařilo navýšit prodeje v hodnotě o 4,2 miliony Kč, to je o 18 %. Celkové prodeje v období únor až červen dosáhly 43,6 milionu Kč, ve srovnání s 31,1 miliony Kč za stejné období minulého roku (zdroj: AC Nielsen CZ, trh čokoládových tyčinek, červenec 2018).

Na trhu čokoládových tyčinek dosáhl KitKat za zmíněné období únor-červen průměrného tržního podílu 4,5 %. Značka KitKat rostla v tomto období nejvíce z top 15 největších značek čokoládových tyčinek na českém trhu. Oproti loňskému roku rostl průměrný tržní podíl o 1,2 procentního bodu. Největší konkurenti v kategorii, značka Snickers, naopak ztratila 0,5 procentního bodu a Kinder Bueno 0,4 procentního bodu (zdroj: AC Nielsen CZ, trh čokoládových tyčinek, červenec 2018).

Pomocí zajímavé a dlouhodobější kampaně dosáhla spontánní znalost reklamy 25 %, šlo o historicky nejvyšší hodnotu za poslední dva roky. Spontánní znalost značky vzrostla z 21 na 28 %, ukazatel top of mind vzrostl ze 2 na 6 % (zdroj: Ipsos, červenec 2018). Preference značky při nákupu (first choice index) vzrostla z 8 na 21 %. Ukazatel seriózního zvážení k nákupu (serious consideration index) vzrostl ze 42 na 53 % (zdroj: Ipsos, červenec 2018).

„Pomocí efektivního využití a zacílení skrz reklamní bannery a sociální sítě jsme oslovili 60 % cílové skupiny, z toho 73 % impresí proběhlo právě na nově začleněném kanálu Instagram. Videem na YouTube jsme zasáhli půl milionu lidí a průměrná délka shlédnutí minutového videa z finále Mistrovství světa pauzování byla 23,5 vteřiny (zdroj: Facebook KitKat, report Zenith, květen 2018). Počet fanoušků našich stránek se díky kampani víc než zdvojnásobil, vyrostl z 37.000 na 66.000 sledujících. Během kampaně jsme obdrželi kromě dvou negativních komentářů jen pozitivní ohlasy. Během kampaně jsme zaznamenali 360 komentářů, včetně odpovědí na originální příspěvky,“ shrnuje agentura.

Mistrovství světa v pauzování

  • Klient: Nestlé
  • Značka: KitKat
  • Kreativní agentura: Symbio
  • Mediální agentura: Performics
  • Produkční agentura: Symbiograf
  • Režie: Jan Látal
  • Art director: David Arazim
  • Kreativní ředitel: Miky Karas
  • Account director: Ondřej Hlásek
  • Account manager: Veronika Vimmerová
  • Copywriter: Vojtěch Urbánek
  • Idea Maker: Lubor Tůma
  • Head of social: Klára Slavíková
  • Social media manager: Lenka Šilhánová
  • Nasazení: únor - září 2018
    • 19. února - 22. dubna (fáze Mistrovství světa v pauzování)
    • 27. dubna - 20. května (fáze SuperStar)
    • 4. - 15. června (fáze Produktové posty)
    • 5. - 26. září (fáze Dej si pauzu ve škole)

Tweet
  • Instagram
  • Nestlé
  • Potraviny / nápoje
  • PŘENOS
  • Případová studie
  • Reklama
  • Symbio
Soundtrack Poděbrady 2022
  • PR Account Manager
  • GRAFIK - agentura, plný úvazek, ne IČO, hybridní model
  • Junior Creative Project Manager
  • Brand Manager/Product Manager
  • Manažer marketingových projektů – junior i senior #Rim0j
  • Projektový asistent
  • Hledáme ABSOLVENTY do týmu fix 36 000 MOST
  • Obchodní a marketingový referent/ka
  • Brand Manager / Product Manager
  • BRAND MANAGER
  • Další nabídky »
Tip: Online kurzy »
Jitřní
zpravodaj
zdarma
Vše podstatné každé všední ráno v šest ve vašem e-mailuPřihlásit odběr
Ogilvy je na českém trhu 30 let. „Nově se zaměříme i na oblast health & wellness“
Ondřej Obluk a Dita Stejskalová rekapitulují

Ogilvy je na českém trhu 30 let. „Nově se zaměříme i na oblast health & wellness“

„Kopakabrána má tah na bránu.“ Gambrinus s Triadem aspiruje na pivní reklamu roku
Reklamní katovna

„Kopakabrána má tah na bránu.“ Gambrinus s Triadem aspiruje na pivní reklamu roku

Kreativní ředitelkou World of Online se stala Markéta Tomanová
Nově obsazená seniorní pozice

Kreativní ředitelkou World of Online se stala Markéta Tomanová

Nová videotéka Primy odstartuje v listopadu, nabídne řadu nových seriálů
Rozhovor s Markem Singerem

Nová videotéka Primy odstartuje v listopadu, nabídne řadu nových seriálů

Prima na podzim nasadí nové seriály Pálava, Hořký svět a Dobré zprávy
Podzimní programové schéma

Prima na podzim nasadí nové seriály Pálava, Hořký svět a Dobré zprávy

Národní galerie reklamy

Seznam.cz spouští velkou kampaň na přihlašování přes jednotný účet

Seznam.cz spouští velkou kampaň na přihlašování přes jednotný účet

S aplikací George jde všechno hravě, přesvědčuje Česká spořitelna mladé

S aplikací George jde všechno hravě, přesvědčuje Česká spořitelna mladé

„Léto jede dál a data taky.“ T-Mobile opět nabízí data zdarma na letní zážitky

„Léto jede dál a data taky.“ T-Mobile opět nabízí data zdarma na letní zážitky

Na co si lidi nejčastěji plánují půjčit v létě? Zonky přidává nové spoty

Na co si lidi nejčastěji plánují půjčit v létě? Zonky přidává nové spoty

další nové české kampaně

Hlasy oboru

  • Novinky a trendy ze zahraničí, které hýbou světem retailu
  • Víme, kdo si koupí váš produkt. Data jako klíč k cílenému marketingu
  • Na TikToku jako doma: Story tlrs tvoří úspěšný obsah pro Kaufland
další články od agentur a firem →

Taky se děje

Taky se děje

Hájednička hlásí nové klienty ICZ a Specialized

Hájednička hlásí nové klienty ICZ a Specialized

Vodafone našel svého „oldfluencera“
Pětašedesátiletý influencer nastupuje

Vodafone našel svého „oldfluencera“

PR pro skupinu Solitea nově zajistí Havas

PR pro skupinu Solitea nově zajistí Havas

Šéfredaktorkou webu Heroine se stala Veronika Vlachová
Nová šéfka přišla z Economie

Šéfredaktorkou webu Heroine se stala Veronika Vlachová

Mediální divizi Mind2flo povede Martin Králík, přišel po 12 letech v MediaComu
Cíl pro 2023: miliardový obrat

Mediální divizi Mind2flo povede Martin Králík, přišel po 12 letech v MediaComu

Petr Šabata jako šéfredaktor Českého rozhlasu Plus končí, přejde do deníku Právo
Odchod z rádia po pěti letech

Petr Šabata jako šéfredaktor Českého rozhlasu Plus končí, přejde do deníku Právo

A 11 přichází s dvouměsíčníkem Retail Magazín

A 11 přichází s dvouměsíčníkem Retail Magazín

Peškova agentura Pickerly posiluje tým o sedm lidí
Přišel Martin Čáp a šest žen

Peškova agentura Pickerly posiluje tým o sedm lidí

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Jan Nevyhoštěný
Nástupce Josefa Pazderky

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Jan Nevyhoštěný

Šéfem brandu Heureka Group je Jiří Struk z Pepsi
Nový group head of brand

Šéfem brandu Heureka Group je Jiří Struk z Pepsi

Jak rozložit mediální investice, aby měly co největší dopad na byznys? Odpovědi nabízí „studie studií“
Výsledky 140 ekonometrických analýz

Jak rozložit mediální investice, aby měly co největší dopad na byznys? Odpovědi nabízí „studie studií“

Linda Bartošová odchází z České televize
Po půlročním neplaceném volnu

Linda Bartošová odchází z České televize

další články
Plakátov.cz

Nedělní příloha internetu

George vám pomůže pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance.
  • Komentářové rubriky potřebují provětrat
  • Mobilní web stojí za houby
  • Odrážky. Vytučňování. Jak podpořit sdělnost článků
všechna vydání přílohy →

Volná místa

Extra Online Media Produkční
SiteOne Zkušená UXačka nebo UXák
Extra Online Media Editor pro web Extra.cz
Česká produkční Social Media Account Executive
Česká produkční Social Media DTP operátor
Pram Consulting Account Executive
Buďte
u nás
vidět
Nabízíme nejrůznější možnosti chytré komerční prezentaceZobrazit nabídku

Adresa redakce
Médiář / News Media
Regus Zlatý anděl
Nádražní 344/23
150 00 Praha 5


Šéfredaktor
Ondřej Aust
e-mail ondrej@aust.cz
telefon 608 983 682

Webdesign: 2bcreative.cz
Běží na Wordpressu, děkujeme.
Export RSS

Zásady ochrany osobních údajů

Vydává News Media s.r.o.
IČO 03438074
ISSN 1804-7238
Copyright © News Media 2011-2022

Na našem webu používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější obsah tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Nastavení cookiesPřijmout vše
Nastavit

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Vždy povoleno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDélkaPopis
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
ULOŽIT A PŘIJMOUT