Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

T-Mobile letos ukazuje vánoční katastrofy, doprovází je song od Karla Gotta

„Největší katastrofa by byla, kdybychom spolu neměli co sdílet,“ nabízí operátor sady dat.

  • 10. 11. 2020 11:05

„Největší katastrofa by byla, kdybychom spolu neměli co sdílet. Proto vám dáváme spoustu dat navíc. Tak sdílejte radost až do aleluja!“ sděluje letošní vánoční kampaň mobilního operátora T-Mobile, opět od kreativní agentury Saatchi & Saatchi. Do kampaně spadá hlavní spot o 35 vteřinách i taktické desetivteřinové spoty s konkrétní vánoční nabídkou a bumpery na YouTube. Kampaň bude mít také část pro sociální sítě se zapojením influencera.

Vánoční katastrofy
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
09. 11. 2020 - 31. 12. 2020
Creative director
Account director