Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

T-Mobile slaví nejbohatší Vánoce s pocestným

Osazenstvo horského hotýlku Růženka přivítá letos na Štědrý večer podomního prodejce.

  • 04. 11. 2018 17:15

Mobilní operátor T-Mobile už 1. listopadu spustil svou letošní vánoční kampaň, nazval ji Nejbohatší Vánoce a kreativní koncept přinesla tradičně agentura Saatchi & Saatchi. Kampaň propaguje služby i přístroje v rámci obchodní nabídky Magenta 1 se slevami, kromě telefonů či notebooků to jsou výjimečně i televizory či hrací konzole PlayStation 4.

Ve vánoční kampani zůstává T-Mobile svému celoročnímu konceptu osazenstva horského hotýlku Růženka. Ke štědrovečerní tabuli k Emmě (Veronika Kubařová), Richardovi (Kryštof Hádek) a SkiBobovi (Jiří Langmajer) tentokrát přibude i pocestný, podomní prodejce.

Kampaň poběží do konce roku v televizi, tisku, outdooru, na internetu a doplní ji komunikace na pobočkách. Podlinku v retailu má na starosti agentura Havas Worldwide Prague, online Proboston Creative, sociální sítě Newcast. V televizi budou postupně nasazeny dva spoty o délce 30 vteřin, jejich delší verze budou k vidění online. Kromě nich nasadí T-Mobile každý měsíc dva taktické spoty o 15 vteřinách.

Nejbohatší Vánoce
Kreativní agentura
Mediální agentury
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 11. 2018