Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Tak jo!“ Zaplo mění koncept komunikace, zmizeli Láďa Hruška i mimozemšťan Eda

Nový komunikační koncept poskytovatele půjček stojí na prostém českém sousloví.

  • 20. 08. 2020 16:45

Nebankovní poskytovatel půjček Zaplo Finance představil nový komunikační koncept. Upustil od mimozemšťana Edy i Ládi Hrušky a snaží se rozšířit svoji cílovou skupinu. Kampaň se sloganem Zaplo, tak jo! startuje 17. srpna a bude nasazena v několika vlnách.

„Komunikační koncept Zaplo.cz je založen na obecném sousloví ‚tak jo!‘, které představuje zaklínadlo na všechna přání a potřeby stávajících i nových klientů, kteří si mohou díky půjčce o trošku zlepšit život. Novou komunikací chceme oslovit přesně definované segmenty zákazníků na trhu,“ říká Tomáš Moldřík, brand & communication manager značky Zaplo.

„Byli jsme si vědomi toho, jak Láďa Hruška zapůsobil na cílovou skupinu, a snažili jsme se kreativně přijít s něčím odlišným a přitom velice jednoduchým. Kreativní koncept je založen na barvě, typografii, výrazném ‚tak jo‘ ve všech komunikačních materiálech.“ dodává Barbora Hájková, client service director agentury Scholz & Friends Praha, která kampaň připravila.

Spoty režírovalo duo Mugshots v produkci Woobetz. Digitální podporu připravila agentura Fragile. V rámci kampaně vzniklo několik televizních a online spotů. První s názvem Radost je momentálně on air a bude dále podpořen i v dalších médiích.

Tak jo!
Kreativní agentura
Mediální agentury
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
17. 08. 2020
Mediamix
Creative director
Account director
Copywriter
Copywriter
Art director
Fotografie
Agency producer
Agency producer