V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

„Tento způsob léta zdá se neomezeným,“ vypůjčil si T-Mobile Vančuru

„Růžový“ mobilní operátor v letošní letní kampani propaguje neomezené datové připojení.

  • 10. 07. 2019 13:00

Neomezená data na léto
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
21. 06. 2019 - 31. 08. 2019
Režisér

Mobilní operátor T-Mobile letos v červenci a srpnu přichází s kampaní Neomezená data na léto. Takto nazvaný datový balíček si mohou zákazníci od 20. června do 31. srpna v aplikaci Můj T-Mobile aktivovat zdarma a opakovaně. Platí 30 dní, vypne se 31. srpna o půlnoci. „Chceme našim rezidentním zákazníkům dopřát bezstarostné léto plné zážitků, kdy mohou jednoduše čerpat mnohem víc dat, než jsou zvyklí. A když mluvíme o neomezených datech, tak to tak i myslíme,“ prohlásil Juraj Bóna, ředitel T-Mobile pro Česko. „V rámci Evropské unie mohou zákazníci data čerpat stejně pohodlně a bezpečně jako doma, nezaplatí ani o korunu navíc,“ uvedla operátor nejprve. Později však přiznal, že rychlost dat v případě roamingu omezuje.

Operátor letní nabídku podpoří kampaní, která bude nasazena v televizi, rádiu a na internetu (včetně sociálních sítí) a doplní ji komunikace na pobočkách. Televizní spot běží od 1. července. T-Mobile se v nové letní kampani nechal inspirovat klasickou vančurovskou větou. Pod kampaní je podepsána kreativní agentura Saatchi & Saatchi. Televizní spot v produkci Boogie Films natočil na jeden záběr režisér Milan Balog.

T-Mobile: Neomezená data na léto (Saatchi & Saatchi)

T-Mobile: Neomezená data na léto (Saatchi & Saatchi)