Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„To chce koule!“ tlačí Ikea bezmasé kuličky. Rozdíl nepoznáte, tvrdí masožroutům

Letní kampaň od Kaspenu běží ve třech zemích, hlavně na sociálních sítích a venku.

  • 20. 08. 2020 11:40

Prodejce nábytku Ikea spouští kampaň na podporu nových masových kuliček bez masa s hashtagem #tochcekoule. Cílem je vytvořit povědomí o novém produktu a představit veganské kuličky jako alternativu masových. Díky jejich šetrnému dopadu na životní prostředí navíc kampaň podporuje image Ikea jako udržitelné značky. Launchovací kampaň odstartovala na českém, slovenském a maďarském trhu 3. srpna, převážně na sociálních sítích a na venkovních plochách.

Kampaň cílí primárně na dvě skupiny. Konzumenty masa, což je většina zákazníků domů Ikea, má motivovat vyzkoušet nové bezmasé kuličky. Pro vegany navíc přináší výzvu, aby se aktivně zapojili a k ochutnání navedli své kamarády „masožrouty“. Krátká videa z kampaně s nadsázkou ukazují emoce, které bývají s otázkou konzumace masa spojené.

Ikea: #tochcekoule (Kaspen/Jung von Matt)

Ikea: #tochcekoule (Kaspen/Jung von Matt)

Ikea: #tochcekoule (Kaspen/Jung von Matt)

Ikea: #tochcekoule (Kaspen/Jung von Matt)

Kromě videí a běžných venkovních formátů se v Praze objeví i dvě polepené zastávky s 3D instalací ústředního motivu koule na vidličce. Čekajícím představí detaily o ingrediencích a dopadu na planetu a nechybí ani mapa cesty k nejbližší porci veganských kuliček v obchodním domě Ikea na pražském Černém Mostě. Obě zastávky jsou v centru Prahy, kde jejich efekt podpořilo menší outdoorové promo. Ikea totiž 11. srpna přejmenovala Masnou ulici na Bezmasou.

Kreativu pro kampaň připravila agentura Kaspen/Jung von Matt, která všechna videa inhouse produkovala. Režijně na spotech spolupracoval Štěpán Benyovszký.

#tochcekoule
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
03. 08. 2020