Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

„To nejčistší a nejpřirozenější, co jsem pro nábytek Ikea vytvořil“

Švédský designér ve spotu od Kaspenu vysvětluje, jak přišel na svou revoluční myšlenku.

  • 21. 08. 2019 22:00

Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Mediamix

Nový katalog Ikea letos poprvé není distribuován přímo do domácností, ale je k dispozici přímo v obchodech a na speciálních výdejních místech. Jako propagace této novinky vznikl spot, který vysvětluje, jaké výhody z této změny pro všechny plynou. Nápad vznikl v agentuře Kaspen/Jung von Matt, video se točilo v produkci Armada Films pod režijním vedením Tomáše Řehořka. Určeno je pro řetězec Ikea v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.