„Together we can.“ Vodafone po čtyřech letech mění slogan a posouvá strategii

Nová kampaň s novým sloganem nabízí zrychlení internetu napořád za poloviční cenu.

  • 02. 04. 2021 12:30

Nejde o to, co dokážou technologie, ale co dokážou lidé díky technologiím. Tak Vodafone shrnuje základní poselství, které vyjadřuje jeho nový slogan Together we can. Ten střídá dosavadní slogan Budoucnost je úžasná. Ready?, zavedený v roce 2017. Předtím se používalo Power to you.

„Před několika lety bylo hlavním cílem Vodafonu poskytovat zákazníkům především chytré mobilní telefony jako nástroj nezbytný pro moderní styl života a práce, tento cíl vyjadřoval slogan Power to you. Postupem doby se potřeby zákazníků měnily a sloganem Budoucnost je úžasná. Ready? jsme odkazovali na naši vůdčí roli v oblasti konektivity, propojování lidí prostřednictvím internetu i na to, že inovativní technologie brzy začnou přinášet zásadní pozitivní změny pro společnost. Nové heslo Together we can odkazuje na to, že digitální budoucnost možná pro mnoho lidí přišla dříve, než ji čekali. Ale spojení lidského ducha a technologií dokáže společnost i v náročných chvílích posunout ke skvělým a užitečným věcem,“ popisuje Petr Dvořák, generální ředitel Vodafone Czech Republic.

Základní poslání, které určuje aktivity Vodafonu, se podle Dvořáka nemění: „Už roky celosvětově platí, že smyslem našeho podnikání je spojovat lidi pro lepší budoucnost. To znamená, že pomáháme tvořit digitální společnost, která je tu opravdu pro všechny a je ohleduplná k naší planetě.“

Se zavedením nového sloganu teď „ožívá“ logo firmy, typická uvozovka, která se často bude objevovat ve spojení s lidskými tvářemi, případně dalšími grafickými prvky, které mají logu dodávat dynamiku a emoce. Jako první pracuje s novým sloganem i vizuálními prvky kampaň, která právě startuje. V ní Vodafone zákazníkům snadnou cestu, jak se připojit k superrychlému internetu za polovinu ceny, a to už napořád. Kampaň běží od 1. dubna do 31. května a každý, kdo v tomto období získá slevu, například 1 Gb/s za 550 Kč, má tuto konkrétní cenu garantovou už trvale, tvrdí Vodafone.

Doprovodná kampaň se zároveň bude věnovat i vzdělávacímu projektu Nadace Vodafone. Ta ve spolupráci s organizací Moudrá sovička začíná učit seniory, jak správně a bezpečně používat nové technologie, díky kterým mohou držet krok a mnohem lépe komunikovat se svým okolím i mladšími generacemi.  V rámci projektu hodlá Nadace Vodafone technologie seniorům co nejvíce zpřístupňovat a odstraňovat bariéry, jako je chybějící zařízení, konektivita nebo absence někoho, kdo by se starším lidem individuálně věnoval.

Vaše světy si mohou být blíž
Kreativní agentura
Mediální agentura
Značka
Nasazení
01. 04. 2021 - 31. 05. 2021
Chief creative office
Group creative director, copywriter
Group account director
Group account director
Account manager
Account manager
Social media manager
Art director
Motion design
Motion design
Fotografie