Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

„Tohle léto pojede na ledu,“ Bohemia Sekt přichází s novou variantou Ice

Agentura WMC Grey po kampani Buďte spolu uvádí extrovertnější spot „Bohemky“.

  • 09. 06. 2020 11:50

Prvního června letošního roku spatřil světlo světa spot na nový produkt Bohemia Sekt Ice. Propojujícím prvkem celé kampaně je claim Led nás spojuje. Cílem kampaně je omladit značku a celkově odlehčit komunikaci. Od kampaně Buďte spolu, která vznikla pro klasický Bohemia Sekt Demi Sec a byla postavená na příběhu jediného páru, se tak posouváme do extrovertnější roviny. Kampaň vytvořila kreativní agentura WMC Grey s produkcí Creative Embassy a režisérem Prokopem Motlem.

„Chceme ukázat, že sekt se nemusí pít jen na oslavách nebo při výjimečných příležitostech. Zároveň vedle hlavní sezony na Silvestra budujeme i druhou sezonu v létě. Proto jsme připravili Bohemia Sekt Ice – první Bohemia Sekt, který se servíruje na ledu. Pije se z velkých vinných sklenic, s mátou... a hlavně s přáteli,“ říká Ondřej Čabrada, brand manager Bohemia Sektu.

Atmosféra třicetisekundového televizního spotu se nese v uvolněné letní náladě. Na vodní hladině se k sobě na ledových krách „přitažlivou“ silou přibližuje několik mladých lidí, které spojuje jedno -  led samotný. Tak se nakonec všichni schází na letní party. Podle kreativního ředitele WMC Grey Davida Sudy bylo záměrem vytvořit příjemný letní spot: „Žádné složité hloubání, zaměření na hlavní ledový benefit, chytlavá hudba na míru a velký fokus na nový produkt.“

Kromě „třicítky“ vznikla i kratší verze spotu na 15 vteřin, pro další vlnu kampaně.

Led nás spojuje
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 06. 2020
Mediamix
Creative director
Art director
Account director