Trojice nových spotů od WMC Grey s humorem pranýřuje realitní nešvary

Prodávejte své reality chytře, radí televizní kampaň realitky RE/Max v režii Jakuba Žídka.

  • 25. 02. 2021 11:25

Reklamní agentura WMC Grey vytvořila tři nové televizní spoty pro realitní společnost RE/Max. Vystupuje v nich manželský pár, snažící se prodat nebo pronajmout svou nemovitost. Postupně se na vlastní kůži přesvědčují, že kdyby se svěřili do rukou realitních odborníků, byli by na tom ve finále mnohem lépe. V prvním spotu manžel svéhlavě zkouší odhadnout cenu nemovitosti a čísla střílí od boku. V další reklamě se skrývá před papírováním a otravným oběháváním úřadů, a nakonec tomu manželé nasadí koronu, když si na pomoc pozvou „odborníka“ z Péťa Reality.

Všechny televizní spoty jsou postaveny na principu kontrastu dvou světů. První část příběhu popisuje nesnáze při prodeji realit, druhá ukazuje, jak si podobné trápení ušetřit. „Jde nám o to, že chceme poukázat na realitní ‚nešvary‘, se kterými se lze v praxi setkat. Spoty samozřejmě pracují s nadsázkou a humorem. Je ale až překvapivé, co nám klienti občas popisují a s čím se před návštěvou kanceláře RE/Max skutečně setkali,“ říká marketingový ředitel RE/Max Marek Kontriš.

Prodávejte své reality chytře
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
10. 02. 2021 - 09. 03. 2021
Creative director
Art director
Account director
Senior account manager