Tržiště Carvago nabádá ke koupi auta přes internet, v županu z gauče

Strategii a kreativu kampaně Czech Promotion s produkcí Final_2, režíroval Lukáš Venclík.

  • 29. 06. 2021 11:50

Internetový autobazar Carvago v nové kampani akcentuje výhody nákupu ojetého auta online, jako jsou široká nabídka tři čtvrtě milionu vozů, detailní fyzická kontrolu každého vozidla, jeho doručení až před dveře zákazníka či možnost vrácení vozu do 14 dnů bez udání důvodů.

Reklama cílí na zákazníky v produktivním věku, kteří chtějí koupit ojeté auto v dobrém stavu, nechtějí se ale stresovat obíháním bazarů nebo riskovat, že se stanou obětí neférových praktik podvodníků.

Televizní spoty, které realizovala agentura Czech Promotion s partnerskou kreativní produkcí Final_2, se na českých obrazovkách vysílaly od 20. května do 13. června. Televizní reklamu doprovází online kampaň. 

„Od našeho vstupu na trhu, v říjnu 2020, registrujeme přes dva tisíce objednávek. Každý měsíc navíc poptávka dál roste, a to v řádu desítek procent. Naším cílem je zákazníkům vysvětlit nesporné výhody, které nákup online v rámci nových standardů na trhu přináší,“ uvádí Petr Dušek, marketingový ředitel evropského marketplace Carvago.

„Akcentovali jsme pohodlí nákupu, široký výběr, prověření kvality a možnost vrácení auta do 14 dnů. V jednoduchém příběhu ukazujeme, že věc, která bývala komplikovaná a tak trochu připomínala ruskou ruletu, vyřeší zákazníci na Carvago.com snadno, bez stresu a spolehlivě – prostě z gauče,“ vysvětluje Michal Novák, kreativní ředitel Czech Promotion.

„Carvago jsme nechtěli představit skrze prodavače, ale spokojeného zákazníka. Vytvořili jsme proto postavu mladého táty, který chytá trendy a je nad věcí,“ doplňuje ke konceptu režisér Lukáš Venclík ze studia Final_2.

Televizní spoty jsou připravené ve čtyřech jazykových mutacích, vedle češtiny i v němčině, slovenštině a polštině. „Náročné dvoudenní natáčení, při kterém vznikly hned čtyři jazykové verze, by bylo o mnoho složitější, nebýt bravurního výkonu představitele hlavní role Jakuba Gottwalda - byl jsem nadšený, že jsme se na castingu s klientem jednoznačně shodli. Kuba navíc nezapřel svoje kořeny a polskou verzi vyšvihnul ještě o kus lépe než rodilý mluvčí,“ vyzdvihl Gottwaldův výkon režisér Venclík.

Dneska se ojetá auta kupují z gauče
Kreativní agentury
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
20. 05. 2021 - 13. 06. 2021
Obor
Creative director, copywriter (Czech Promotion)
Creative director (Final_2)
Account director (Czech Promotion)
Režie, copywriter (Final_2)
Produkce (Final_2)
Produkce (Czech Promotion)