Bohušovická mlékárna zahajuje kampaň na podporu tradičního islandského mléčného výrobku Skyr. Nový televizní spot připravila produkční agentura AZN Kru, vedení projektu se ujal Robert Janča. Hlavní tváří reklamy je Ondřej Bank. Spojení známého alpského lyžaře a bohušovického Skyru má divákům ukázat, že zdravý životní styl, sport a kvalitní strava plná bílkovin k sobě neodmyslitelně patří. To podporuje i claim kampaně Žij zdravě, žij Skyr.
Reklama má celkem několik verzí – tři běží v televizi ve formě sponzorských vzkazů, tři slouží jako bumper ads na YouTube a další jsou určeny pro použití na dalších online platformách. Speciálně pro sociální sítě vzniklo 45 vteřin dlouhé video s příběhem o Ondřeji Bankovi. „Nový spot je imagový, v severském stylu, a tím se odlišuje od ostatních reklam na mléčné výrobky. Video tak vyjadřuje individualitu, jakou se pyšní i kategorie produktu. Celé video je postavené na Ondřeji Bankovi, sportovci, který toho hodně dokázal, ale i přesto všechno dokázal být skromný a lidský. Je prototypem slušného a pohodového kluka,“ vyložil Jaroslav Krajník, obchodní a marketingový ředitel Bohušovické mlékárny.
Bank s Bohušovickou mlékárnou točil už pro kampaň v roce 2016, kdy byl výrobek Skyr uváděn na český trh. V počátcích byl dostupný v neochucené a třech ochucených variantách, obliba spotřebitelů následně vedla mlékárnu k rozšíření sortimentu. Dnes má Skyr šest různých příchutích a variantu natur ve dvou velikostech, k tomu dvě limitované edice – Skyr kokos a mandle a Skyr jablko a štrúdl.
Sdílejte