Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Tvarohem s jogurtem proti nanuku a koblize. Madeta zabíjí chuť na sladké

Agentura Loosers na červen připravila pro mlékárnu strategickou venkovní kampaň.

  • 16. 07. 2019 09:30

Madeta: Zabijte chuť na sladké (Loosers)

Madeta: Zabijte chuť na sladké (Loosers)

Madeta: Zabijte chuť na sladké (Loosers)

Madeta: Zabijte chuť na sladké (Loosers)

Zabijte chuť na sladké
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 06. 2019
Mediamix

Kreativní agentura Loosers připravila pro mlékárnu Madeta taktickou outdoorovou kampaň na produkt Tvaroh s jogurtem. Koncept vychází z klasického hřešení s nezdravými sladkostmi a následnými, pro cílovou skupinu žen 20 až 50 let typickými, výčitkami svědomí z obrovského přísunu tuků, cukrů a prázdných kalorií. Tvaroh s jogurtem představuje hrdinu, který chuť na tyto sladkosti zabíjí, z čehož vychází i hlavní claim kampaně Zabijte chuť na sladké. Ten na vizuálu doplňuje produkt, který svou výživností drtí tradiční nezdravé sladkosti – nanuk a koblihu. „Tvaroh s jogurtem totiž skvěle chutná, zároveň ale obsahuje vysoký podíl bílkovin - je plný energie a můžeme si ho dopřát bez větších výčitek,“ zdůrazňuje agentura. Kampaň bude k vidění v červnu na venkovních nosičích a bude doplněna videem v digitálním prostředím.