Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Tvarohem s jogurtem proti nanuku a koblize. Madeta zabíjí chuť na sladké

Agentura Loosers na červen připravila pro mlékárnu strategickou venkovní kampaň.

  • 16. 07. 2019 09:30

Madeta: Zabijte chuť na sladké (Loosers)

Madeta: Zabijte chuť na sladké (Loosers)

Madeta: Zabijte chuť na sladké (Loosers)

Madeta: Zabijte chuť na sladké (Loosers)

Kreativní agentura Loosers připravila pro mlékárnu Madeta taktickou outdoorovou kampaň na produkt Tvaroh s jogurtem. Koncept vychází z klasického hřešení s nezdravými sladkostmi a následnými, pro cílovou skupinu žen 20 až 50 let typickými, výčitkami svědomí z obrovského přísunu tuků, cukrů a prázdných kalorií. Tvaroh s jogurtem představuje hrdinu, který chuť na tyto sladkosti zabíjí, z čehož vychází i hlavní claim kampaně Zabijte chuť na sladké. Ten na vizuálu doplňuje produkt, který svou výživností drtí tradiční nezdravé sladkosti – nanuk a koblihu. „Tvaroh s jogurtem totiž skvěle chutná, zároveň ale obsahuje vysoký podíl bílkovin - je plný energie a můžeme si ho dopřát bez větších výčitek,“ zdůrazňuje agentura. Kampaň bude k vidění v červnu na venkovních nosičích a bude doplněna videem v digitálním prostředím.

Zabijte chuť na sladké
Kreativní agentura
Značka
Klient
Nasazení
01. 06. 2019
Mediamix