Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Tvrďák se s pomocí plenek MonPeri pouští do největší výzvy: přebalit svoje dítě

Česká značka plenek nechtěla reklamu plnou usmívajících se matek a poslušných dětí.

  • 21. 10. 2020 11:20

„Trh s plenkami mají pevně v rukou velké globální korporace. Aby na takovém bojišti uspěla česká značka, potřebuje mít dobrý produkt, myšlenku a jít do toho srdcem. I to byl jeden z důvodů, proč jsme pro ně nechtěli vytvořit tuctovou kampaň, plnou matek usmívajících se nad použitou plenou a poslušných dětí,“ přibližuje agentura WeBetter svou aktuální práci pro výrobce plenek MonPeri, v překladu moje víla. Spot, který napsal a režíroval Petr Vízdal, běží na sociálních sítích.

„Díky hodinám rozhovorů s mladými maminkami i rozmluvami v našem týmu jsme získali následující insight: mladé rodiče rozčiluje, jak naivně je vyobrazována péče o dítě v reklamách. Ve skutečnosti první roky rodičovství často cítí lítý boj plný spánkového deficitu a pronikavého dětského pláče. Takové pojetí kampaně nám ale z marketingového hlediska nepřišlo optimální. Rozhodli jsme se tedy postavit do hlavní role muže-tvrďáka, který na to půjde po svém. Běžně raději chodí na tréninky thajského boxu, jezdí na motorce. Teď ho čeká ale ta největší challenge. Přebalit svoje dítě,“ uvádí tým kreativního ředitele Martina Jirase

Pořádná chlapská challenge
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
10. 10. 2020
Mediamix
Režie, copywriter
Creative director
Account director