Národní galerie reklamy
Artiom Pituscan
- Kooperativa pokračuje se spoty, jak děti napodobují chování rodičů
- „Vím naprosto přesně, kdo je v kurzu!“ Fortuna má kampaň k volbě prezidenta
- Komici Adéla Elbel, Karel Hynek a Petr Vydra propagují fitness doma
- „Už známe příští hlavu státu.“ Tipsport ve velkém zve k sázkám na volbu prezidenta
- Česká spořitelna uvádí nové logo a ke svým 200 letům dává čtyři závazky
- Geislerová, Taclík, Třeštík a další známé tváře pomáhají s náborem do Auto Průhonice

Reklamní katovna speciál
Volební spoty všech prezidentských kandidátů. Jak je hodnotí reklamní kati?

Nejlíp hodnocené z Reklamní katovny
Top 10 českých reklamních kampaní roku 2022
-
Jak měřit emoční odezvu u reklamy? Řešení nabízí facial coding
-
BizMachine agenturám pomůže najít relevantní leady pro rozvoj byznysu i vylepšit jejich direct B2B klientské kampaně
-
Pro mladé Čechy je klíčová vnitřní duševní pohoda. Jen pětina z nich jí ale skutečně dosahuje

Do čela nového týmu pro social media
Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Jiří Majstr řídil ČTK 12 let, už nekandiduje
Rada ČTK vyhlásila výběrové řízení na ředitele agentury, Majstra nahradí v červnu

Další agenturní štace
Leoš Špachta novým obchodním ředitelem agentury Cognito

O milion míň než před pěti lety
Prezidentský duel Babiše a Pavla na ČT sledovalo 1,72 milionu lidí

Vybíráme ze spotřebního koše