Národní galerie reklamy
Jakub Čaprnka
- Uni Hobby spouští nový dlouhodobý komunikační koncept od Mark BBDO
- Suchoš a Geňa cvičí v Penny s cenami. Další známé tváře v reklamě diskontu
- VZP s McCannem uvedla fiktivní e-shop s cenami za lékařské výkony
- Dermacol má další spot s Kubelkovou a také nový s jednou z dcer majitelů
- Poradenská PwC v náborové kampani hledá mladé talenty do auditu
- E-shop Grizly jde do televize s popěvkem od rappera Viktora Hazarda

Vzniká jasná potřeba superplatformy
Streaming drhne. Jak vylepšit služby, které užívá tolik z nás

Záběr v Austrálii, USA a Británii
Mind2Flo kupuje konzultační firmu Bluez.io, její šéf Andrej Hájek povede divizi Flo

Pusťte si nový rozhovor
Nikita Poljakov: „V print věřím. Denní tisk ale jednou skončí, je to zbytná věc“

Vybíráme ze spotřebního koše
Maloobchodní řetězce v únoru nabídly skoro o pětinu míň letáků než loni

PR Klub udělil výroční ocenění
Mluvčí roku 2022: oceněni Pavel Jína, Miroslav Čepický a PR tým hasičského sboru

Další přestupy z Nielsen Admosphere
Výzkum v Ressolution Group vede Katarína Varju, klientský servis Jakub Fulín

Majitel TV Nova posiluje na Západě
PPF navýšila podíl v německé ProSieben na 10,1 %

Po tendru střídá VCCP
Novou komunikační agenturou značky Hyundai v Česku je Mark BBDO

Za Richardem Fajtlem jdou další
Nikol Šedinová a Vladimír Beer přešli z Czech News Center do A 11

Zastřešení tří firem v portfoliu
Proficio má novou vizuální identitu od Najbrta

Zachariáš i Hejlík známí z HBO
Měsíc po startu přidá SkyShowtime české seriály

Pět věřitelů už dostalo čtyři miliony