Národní galerie reklamy
Jakub Smoljak
- „Za kulturou, či turistikou? „Za kulturistikou!“ České dráhy vezou Trojana do Vídně
- Škoda Auto ukazuje u hokeje nové logo a spoty s rolbařem Zbyňou z Lajny
- Horalky mají první novinku od roku 1965, mladým ji ukazují jako smartphone
- „Oklepeš se ze všeho.“ Výrobce triček CityZen spustil televizní kampaň
- Místo Kingswoodu bude Jablečný cider, Frisco přidává také koktejlový Fiztonic
- „Kluk z plakátu“ Petr Čtvrtníček propaguje e-shop na billboardy Plakátov.cz

Miliarda reklamních impresí
Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Hledá se náhradní investor
Streamovací projekt České kino je po půl roce „zamražen“

Po dvou letech v Rohlíku
Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Pavel Jína přebírá globální komunikaci
Novou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto je Michaela Sklenářová

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Vladimír Pikora za ANO neuspěl