Národní galerie reklamy
Kateřina Vlčková
- Vánoční kampaň Vodafonu ukazuje skutečná přání Hofmanna i dalších
- Vánoční kampani Albertu opět od VCCP kraluje dětská radost z jídla
- „Je čas radovat se jak malí!“ McDonald’s ohlašuje letošní sýrovou sezónu
- Rapové spoty na Spotify oslovují mladé uchazeče o práci
- Air Bank a O2 mají společnou vánoční kampaň, klientům přispějí na mobil
- Vánoční kampaň T-Mobilu zdůrazňuje sílu mezilidského spojení
-
PR v Konektoru funguje 20 let. „Chceme doručit maximum,“ říkají Jaroslav Duroň a Rostislav Starý
-
Inovativní koncept WT Health Studios mění pravidla pharma & health marketingu
-
Project Agora oznamuje strategická partnerství s předními vydavateli v Česku a na Slovensku

V reakci na evropskou legislativu
Ulož.to už nebude umožňovat sdílení souborů

Po roce změna mediální agentury
Foodora přechází od Mindsquared a PHD k Publicisu

Náročné a drahé pro agentury i klienty
Tendrování se zhoršilo, stav je neúnosný byznysově i lidsky, tvrdí AKA

Digilidi s Laštovkou na drátě
Marek Slezák: Za všechno můžou Prométheova játra, Samos a hodně retsiny!

Spoluzakladatel prodal 30 %
Knowlimits Group majetkově vstupuje do agentury Kofein

Změna vedení pod Reflex Capital
Dotidot povede Petra Pacáková, střídá zakladatele Pavla Vachka

V gesci vicepremiéra Bartoše