Národní galerie reklamy
Luboš Wišniewski
- „Za kulturou, či turistikou? „Za kulturistikou!“ České dráhy vezou Trojana do Vídně
- Škoda Auto ukazuje u hokeje nové logo a spoty s rolbařem Zbyňou z Lajny
- Horalky mají první novinku od roku 1965, mladým ji ukazují jako smartphone
- „Oklepeš se ze všeho.“ Výrobce triček CityZen spustil televizní kampaň
- Místo Kingswoodu bude Jablečný cider, Frisco přidává také koktejlový Fiztonic
- „Kluk z plakátu“ Petr Čtvrtníček propaguje e-shop na billboardy Plakátov.cz

Kdo vytvořil nejlepší reklamní text?
Porota Zlatého pera sestavila shortlist, vítěze vyhlásí 15. června

S titulem spolupracovala 10 let
Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Střídání po třech a tři čtvrtě roce
V čele CNN Prima News končí Pavel Štrunc, zpravodajství Primy povede Martin Švehlák

Míň videí, vyšší sledovanost