Národní galerie reklamy
Marek Nieslanik
- Magistrát děkuje Pražanům za pomoc uprchlíkům výstavou na venkovních plochách
- Kooperativa chce novou kampaní ušetřit pojištěné trapných momentů
- Amnesty nově pracuje s Triadem, kampaň využívá portréty Milady Horákové
- „Cukr nebereme.“ Cognito zajistilo pro Emco propagaci tyčinek bez přidaného cukru
- T-Mobile slibuje podnikatelům „víc času na to důležité“, v kampani od Probostonu
- Skrz.cz spouští svou první kampaň v segmentu cestování, režíroval ji Milan Šteindler
-
Sehnat interního designéra je pro firmy skoro nadlidský úkol, říká Tomáš Wojcik z 2Fresh
-
Digisemestr se po dvou letech vrací do školních lavic
-
Kateřina Harris: „Role marketingu v retailu se za posledních deset let proměnila, roste důležitost vlastních značek i in-store komunikace“

Tradiční výroční ocenění
Borovského cenu získal Robert Čásenský, Novinářskou křepelku Vojtěch Boháč

Porotci ocenili kampaň 13 minut
Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Do 2027 žádná další nová stanice
Lidovka nevznikne. Český rozhlas je připraven šetřit, pokud se nezvýší poplatek

Výsledky letošních cen za PR
Ceny Lemur vyhrál projekt od Pram Consulting, za přínos oboru oceněn Vladimír Bystrov

Moderátor a rádio mají stříbrnou svatbu
Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047

Televize představila nového tvůrce
Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Nová kritéria zatím nenašla uplatnění
Rada ČT nedokázala odhlasovat snížený bonus pro Dvořáka, ten proto dostane 100% odměnu

Čerstvá data z monitoringu reklamy
Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Agentura RobertNemec.com zůstává
Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Kreativa sjednocená pod jediný brand