Národní galerie reklamy
Martin Petrásek
- Kapitán Demo dělá reklamu na Lidl, ve videoklipu propaguje „značkové slevy“
- Gambrinus, Horváth a Yo Yo Band zvou na amatérský fotbal do Kopakabrány
- Kofola vrací do reklamy holčičku z vánočního spotu se zlatým prasátkem
- „Ujíždíme na kvalitě.“ Čerpací stanice EuroOil propagují kvalitu svých paliv
- „Buď šik i ty!“ Fotbalista Patrik Schick se stal tváří výrobce mobilů Vivo
- Dodavatel energií Yello představuje domácnostem své výhody

Pětašedesátiletý influencer nastupuje
Vodafone našel svého „oldfluencera“

Nová šéfka přišla z Economie
Šéfredaktorkou webu Heroine se stala Veronika Vlachová

Cíl pro 2023: miliardový obrat
Mediální divizi Mind2flo povede Martin Králík, přišel po 12 letech v MediaComu

Odchod z rádia po pěti letech
Petr Šabata jako šéfredaktor Českého rozhlasu Plus končí, přejde do deníku Právo

Přišel Martin Čáp a šest žen
Peškova agentura Pickerly posiluje tým o sedm lidí

Nástupce Josefa Pazderky
Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Jan Nevyhoštěný

Nový group head of brand
Šéfem brandu Heureka Group je Jiří Struk z Pepsi

Výsledky 140 ekonometrických analýz
Jak rozložit mediální investice, aby měly co největší dopad na byznys? Odpovědi nabízí „studie studií“

Po půlročním neplaceném volnu