Národní galerie reklamy
Martina Rypáková
- Nešikovný manžel Kotek se loučí s míchačkou, v nové kampani Bauhausu
- „Čti hru jako nikdo jiný.“ Livesport nasazuje novou globální kampaň
- Fortuna uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept od Publicisu
- Vitana nasazuje další reklamu na tekuté bujóny, opět od WMC Grey
- Comtech Can připravil image kampaň energetické skupiny Sev.en
- Česká spořitelna spouští svou dosud největší kampaň ke kyberbezpečnosti

Odchází i Amila Hrustič
Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Nova, Prima a Óčko proti mediální novele
Komerční televize se bouří proti zvýšení poplatku za ČT, nejdřív chtějí diskusi o veřejné službě

Od 14. října v sobotu večer na ČT1
ČT dá podvanácté taneční show StarDance. „Baví, ale i kultivuje,“ tvrdí ministerstvo kultury

"Se zábavou přímo do obýváku"
Televize A 11 přidává podvečerní živé vysílání, uvádět ho bude i Viktořík

Pro audiovizuální tvorbu a eventy
Simona Angelis a Tereza Hussarová zakládají produkci Sense

Příprava na celoplošný digitál
Rock Radio centralizuje program, kompletně se přesouvá do Prahy

Spoluzakladatel po 21 letech prodává
Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Mark BBDO střídá nová agentura