Národní galerie reklamy
Michal Baran
- Fio banka nasadila další spoty se Štěpánem Kozubem a Petrou Nesvačilovou
- Kooperativa pokračuje se spoty, jak děti napodobují chování rodičů
- Česká spořitelna uvádí nové logo a ke svým 200 letům dává čtyři závazky
- „Radosti byly a budou,“ připomíná Bernard s Mádlem místo reklamy na pivo
- Česká spořitelna uvádí nové logo a ke svým 200 letům dává čtyři závazky
- Kooperativa pokračuje se spoty, jak děti napodobují chování rodičů

Reklamní katovna speciál
Volební spoty všech prezidentských kandidátů. Jak je hodnotí reklamní kati?

Nejlíp hodnocené z Reklamní katovny
Top 10 českých reklamních kampaní roku 2022

Reklamní katovna
S „peky peky“ to ČSOB na Vánoce vyhrála. „A kam dáme chameleona?“

Podívejte se na nový prostor
Czech Promotion rozšířila své karlínské kanceláře, hostí i reklamní startup

Z eventového oddělení E15
Obchodní ředitelkou Newstreamu se stává Monika Panochová

Kolik lidí se dívalo na výsledky